Kαλημέρα κοπέλια
Γιώργη προετοιμάσου να είσαι μάχημος
Καλό μεσημέρι σε όλους.
Στέφανε κάντο λιανά.....όπως λέει και ο Chris....γιατί για ποδόσφαιρο δέν.
για οικοδομές σίγουρα δέν
αντίθετα πρώτος και με διαφορά για τα ρακάκια...χαχαχα
εξέχασα να πώ στην υγειά σας για τους καφέδες....Τζιμακος + Chris
Με τη βιασύνη που με 'δέρνει' δεν την είδα(ξαναείδα)
αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτή ειδικά την βλέπεις πολλέεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςς φορές
όσο για το μεροκάματο...μέχρι και έρανο θα κάνωμε να της το καλύψουμε .