Βρε καλως τονα τον hobsat, ειπα κι εγω πως επομεινα μοναχος.
Βρε καλως τονα τον hobsat, ειπα κι εγω πως επομεινα μοναχος.
ετσι μαλιστα, τωρα πληθυναμε, γεια σου nickman. Μπαα δε φοβουμε οτι ητανε να παθω το παθα, ασε που για τους μαζωξεις πα να πει πως το κατέχεις το αθλημα..
αντε στην υγεια μας
ναι ναι ξερω... κι εγω γυρες κανω και διαβάζω.. να μαθαινω
η ρακί τα σκοτωνει ολα.. φαρμακο είναι η ευλογημένη.
Ε την ατιμη την ώρα επερασε, εγω την κανω ελαφρως για προσγειωση, ερουφηξα και την τάπα και ειμαι οκ.
αντε καλό ξημερωμα να χομε όλοι.
γεια σας και απο μενα. ηρακλειο
Καλως τον johnstr8s
Kalipsera kai apo to Lasithi
Καιρό χω να περάσω από πάε κοπέλια.
Καιρνώ τι επιθυμείται.