-
27-11-2009, 12:30:12
#181
Member
Re: Κρητικό Κονάκι
Γεια σας και απο εμενα απο τα "προαστια" της Ιεραπετρας!!
-
-
27-11-2009, 12:32:37
#182
Member
-
27-11-2009, 16:45:06
#183
Banned
Re: Κρητικό Κονάκι

Originally Posted by
nikld13
kai go mesa hania
kalos tous ... kername oti trabaei h psyxi sas
-
27-11-2009, 18:45:17
#184
New Member
-
27-11-2009, 21:20:00
#185
Senior Member
-
27-11-2009, 21:40:38
#186
Peace Love Unity
Re: Κρητικό Κονάκι
Καλησπέρα κοπέλια.
Κερνάω την επόμενη γύρα, απ' ότι πίνει ο καθένας.
-
28-11-2009, 13:39:17
#187
Junior Member
-
28-11-2009, 21:45:13
#188
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
Bρε παιδί μου λέω κοίτα να δεις που πληθαίνομε στο κονάκι μας.. βρε καλα να μαστε. Αντε και μια φρέσκια καλησπέρα κι από μενα.
Αντε να πα να ετοιμάσω και κανα μεζέ να βάλω και καμιά γύρα, εδα που χει σκοτεινιάσει , το ρακακι φτιαχνει καλά παρεάκια στο κονάκι...
-
28-11-2009, 21:51:38
#189
Peace Love Unity
Re: Κρητικό Κονάκι
Ίντα χεις για μεζέ σύντεκνε alfabravo75?
Θα κάτσω μια ολιά στη παρέα σου, να πιώ κανά δυο καραφάκια.
Στις χαρές μας κοπέλια.
-
28-11-2009, 21:57:43
#190
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
καλως τονα. απ ολα εχομε και καλη παρέα βλέπω από μεζέ ας βάλωμε κανα ρόδι για την καθισιά και μετά συνεχίζομε με οτι τραβαει η ψυχή μας για τους πολυ βιαστικούς της παρέας και οι ακολουθοι μεζέδες
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules