Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 20 of 315 FirstFirst ... 1015181920212225304570120270 ... LastLast
Results 191 to 200 of 3150

Thread: Κρητικό Κονάκι 01

  1. #191
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    φτου ρε γαμ...ο παει ο μεζές μας τον εφαγε η πολυκοσμία και δεν ανεβαίνει

  2. Advertise Here
  3. #192
    Member
    Join Date
    08-05-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Kalispera kopelia kai apo mena exo apo ta hania ego mia raki tha tin pio mezes yparhei?

  4. #193
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Αφού παιδιά σταμάτησε να παίζει το ''γατάκι'', παρέα θα τη βγάλουμε στο Κρητικό κονάκι.
    Δεν είναι δα και τραγικό, μην βλέπεις το ''νοβάκι'', αρκεί εμείς να σμίγουμε μ' όμορφο παρεάκι.

    Στις χαρές μας κοπέλια

  5. #194
    Junior Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Πρώτο μου post.
    Γεια χαρά και από εμένα. (Μεγάλος ψαρακας με τα γατάκια και τις τροφές.Μόλις μερικών ημερών.)

    Ρέθυμνο - Χανιά - I love Greta music.

  6. #195
    Junior Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Τι έγινε βρε πατριώτες?
    Από ότι έχω διαπιστώσει ,είστε πολύ ομιλητικοί όλοι εδώ.
    Γιατί τόση μουγκαμαρα?
    Είπα κάτι που δεν έπρεπε?:-s

  7. #196
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Καλώσ το φιλιότσο και καλωσήρθες.
    Τα κοπέλια μάλλον θάνε στα χωράφια, να μαζέβουνε ελιές.
    Ας σε φιλέψω μιά ρακί και λίγα καρύδια, σάμε να ρθει ο alfabravo75 με καλό μεζέ

  8. #197
    Junior Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Μια ρακί είναι ότι πρέπει τώρα.
    Να βάλω και Ζερβακη να γίνω λιώμα.
    :-d:-d:-d

  9. #198
    Senior Member johnstr8s's Avatar
    Join Date
    21-10-2009
    Posts
    315
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    γεια σας λεβεντες.μολις ηρθα απ τις ελιες.θα κερασει κανεις?εδω σας βρηκα[βασικα πειναω].αν βαλετε μουςικη,βαλτε την λιγο δυνατα να ακουω και εγω

  10. #199
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    καλή παρέα βλέπω κι αφού ετουτεσες τσι μέρες πράμα άλλο δε βλέπομε ας βάλομε καμιά ρακί και κάνα μεζεδάκι γρήγορο να πούμε την καλησπέρα μας να φύγει η κούραση να πάνε και τα φαρμάκια κάτω.

    Συντεκνε douro επειδη μ αρεσε το ξαναγράφω
    douros
    Re: Κρητικό Κονάκι
    Αφού παιδιά σταμάτησε να παίζει το ''γατάκι'', παρέα θα τη βγάλουμε στο Κρητικό κονάκι.
    Δεν είναι δα και τραγικό, μην βλέπεις το ''νοβάκι'', αρκεί εμείς να σμίγουμε μ' όμορφο παρεάκι.
    Attached Images Attached Images

  11. #200
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Α να συντράμω κι' εγώ μερικά χοχλιουδάκια

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •