kalispera se ola ta paidia
kalispera se ola ta paidia
kalimera kai kalo mina se olous tous filous stin Kriti !!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalimera stin kriti... kai se oula ta kopelia.
Καλημέρα κοπέλια και καλό μήνα
kalispera se olous
καλησπέρα σε όλους τους φίλους και καλό μήνα ^^^Νικόλα άμα αδειάσουν τα δοχεία να τα ξαναγεμίσουμεAttachment 174677Attachment 174678
Καλημέρα κοπέλια και να μου προσέχεται τον ανηψιό οι Ηρακλειώτες......χαχαχχαχα
θα στον προσεχουμε , μην ανησυχείς ...
παντος σου προτεινω να πατε παρεα για καφε στο τει ...
να ανοιξουν τα ματια σου . . .