Καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλους.
^^ Στέφανε καλιά σου είναι να του πείς να προσέχει αυτός τον εαυτό του επαέ....
Γνωστό σε όλους ότι έχουμε πολύ καλή νυχτερινή ζωή κοπελιές μπόλικες και ...πρόθυμες ...
οπότε κάντου κανένα μάθημα ή όπως λέει ο Νικόλας ελάτε μαζί για κανένα 3μερο..
να μην ψάχνει το κοπέλι ντελόγο βιταμίνες !!!!!









