-
01-12-2009, 20:35:43
#211
Peace Love Unity
Re: Κρητικό Κονάκι
Α να κεράσω κι' εγώ μιά γύρα στα γρήγορα
Attachment 141498
Στις χαρές μας κοπέλια
-
-
01-12-2009, 20:47:00
#212
Junior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
gisas pedia heraklio alla meno olladia
-
01-12-2009, 20:55:07
#213
Peace Love Unity
Re: Κρητικό Κονάκι
Καλώσ το σύντεκνο από τη ξενιτιά
Εκιά πέρα έχετε κάτι δυναμίτες ποτά που τις λένε τζένεβερ(ή κάπως έτσι)
-
01-12-2009, 21:18:20
#214
Member
Re: Κρητικό Κονάκι
giasas kopelia pos paei ola kala mia raki tha tin pio dipla paragila soda alla edo epivaletai raki
-
01-12-2009, 21:31:40
#215
Member
Re: Κρητικό Κονάκι
pedia mipos xeri kaneis pos kano update sto os tis gatas kai pou mporo na vro arheia
-
01-12-2009, 23:44:03
#216
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
Οπα να μαι κι εγω. Καλησπερα στο παρεακι . Καφετζη βαλε μια γυρα να τη ρουφηξομε, γιατι ολη μερα νερο νερο κοντευω να σκουριασω. Δε θελω τετοια εγω την κερνω αυτη.
-
01-12-2009, 23:54:22
#217
Peace Love Unity
Re: Κρητικό Κονάκι
Καλώστονα
Εψήσαμε μια ολιά κρέας, δίπλα στο καφενέ και είπα να φέρω ένα μεζέ, έτσι για το καλό και να πιούμε και μιά
Attachment 141539
-
02-12-2009, 00:07:13
#218
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
μονο μια? επαε θα αδειασομε το μπουκαλι με το μεζε, μονο επειδη μας βλεπω πολλους να τρωμε λιγο και να πινωμε πολυ..
-
02-12-2009, 00:25:45
#219
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
Τρωτε μωρε μα πλακα κανω. τρωτε και μην πινετε μονο γιατι δε θα μας φταξει η ρακη:-p
-
02-12-2009, 00:26:46
#220
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
θαρω πως επομειναμε λιγοι συντεκνε douro.
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules