Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 22 of 315 FirstFirst ... 1217202122232427324772122272 ... LastLast
Results 211 to 220 of 3150

Thread: Κρητικό Κονάκι 01

  1. #211
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Α να κεράσω κι' εγώ μιά γύρα στα γρήγορα

    Attachment 141498

    Στις χαρές μας κοπέλια

  2. Advertise Here
  3. #212
    Junior Member sakisgr's Avatar
    Join Date
    02-01-2009
    Location
    holland
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    gisas pedia heraklio alla meno olladia

  4. #213
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Καλώσ το σύντεκνο από τη ξενιτιά
    Εκιά πέρα έχετε κάτι δυναμίτες ποτά που τις λένε τζένεβερ(ή κάπως έτσι)

  5. #214
    Member
    Join Date
    08-05-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    giasas kopelia pos paei ola kala mia raki tha tin pio dipla paragila soda alla edo epivaletai raki

  6. #215
    Member
    Join Date
    08-05-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    pedia mipos xeri kaneis pos kano update sto os tis gatas kai pou mporo na vro arheia

  7. #216
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Οπα να μαι κι εγω. Καλησπερα στο παρεακι . Καφετζη βαλε μια γυρα να τη ρουφηξομε, γιατι ολη μερα νερο νερο κοντευω να σκουριασω. Δε θελω τετοια εγω την κερνω αυτη.

  8. #217
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Καλώστονα
    Εψήσαμε μια ολιά κρέας, δίπλα στο καφενέ και είπα να φέρω ένα μεζέ, έτσι για το καλό και να πιούμε και μιά
    Attachment 141539

  9. #218
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    μονο μια? επαε θα αδειασομε το μπουκαλι με το μεζε, μονο επειδη μας βλεπω πολλους να τρωμε λιγο και να πινωμε πολυ..

  10. #219
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Τρωτε μωρε μα πλακα κανω. τρωτε και μην πινετε μονο γιατι δε θα μας φταξει η ρακη:-p

  11. #220
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    θαρω πως επομειναμε λιγοι συντεκνε douro.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •