-
02-12-2009, 00:27:14
#221
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
kalispera sunteknoi! inta kanete?
-
-
02-12-2009, 00:32:28
#222
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
kalws tone to nikoli.. Δοξα το θεο επαε πινομε μια ρακί μεχρι να πα να θεσομε. κατσε να πιεις κι εσυ μια , να αδειασομε το μπουκαλι μα λιγη επομεινε.
-
02-12-2009, 00:37:57
#223
Peace Love Unity
Re: Κρητικό Κονάκι
Βάλτε να πιω τη τελευταία, να πάνα θέσω.
Καληνυχτώ κοπέλια
-
02-12-2009, 00:42:21
#224
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
κι εγω την ταπα βανω . αντε καλο ξημερωμα να χωμε.
χαιρετω κι εγω
-
02-12-2009, 21:50:16
#225
New Member
-
02-12-2009, 21:53:27
#226
Member
-
02-12-2009, 22:13:07
#227
Banned
Re: Κρητικό Κονάκι
kalispera se olous ...
para ligo na me parei o aeras simera ... ouloi oi daimonoi tou eixane mpei
-
02-12-2009, 22:51:05
#228
Peace Love Unity
Re: Κρητικό Κονάκι
Κοπέλια πέρασα να πω μια καλησπέρα και να καληνυχτίσω
-
03-12-2009, 15:22:25
#229
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
Καλησπερα σε ολους.'' ο τη παντερμη ζεστασα απου την εχει επαε μεσα.''
-
04-12-2009, 08:46:33
#230
Senior Member
Re: Κρητικό Κονάκι
καλημερα.ρε μπας και το πουλαει το μαγαζι ο καφετζης?την τελευταια βδομαδα οτι πιουμε πρεπει να το παρουμε μονοι μας.ασε που δεν μας φερνει και τα ρεστα.καφετση???????????????? που εισαι?
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules