Καλημέρα κοπέλια και καλά ''ποτίσματα''.......χαχαχαχχαχα
Βιόλα μου την κηπουρική την έχω μαθημένη
κι όσο θα είμαστε μαζί θα σ΄ έχω ποτισμένη.
Καλημέρα κοπέλια και καλά ''ποτίσματα''.......χαχαχαχχαχα
Βιόλα μου την κηπουρική την έχω μαθημένη
κι όσο θα είμαστε μαζί θα σ΄ έχω ποτισμένη.
kalimera stin kriti kai se ola ta kopelia...super mantinada h prwini... kali evdomada se olous wre..
kaloriziko !!!!!!
kalispera stin Kriti
kalispera se olous tous filous
καλησπέρα σε όλους τους φίλους ^^^letitan να βάλω μια ζιβανια να πιούμε από δυο χαχαχα
ζιβανια.jpegζιβανιας.gif
kalispera stin Kriti kai se olous tous filous .....chris o kafenes sou kernah vlepw kalo emporevma edw den exh rakes vlepw...ti egine ????
Καλημέρα κοπέλια και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν
Περιμένουμε κεράσματα.......χαχαχαχαχαχχα
Σκνίπα θα γίνω και θα ΄ρθώ, στην κάμαρα που μένεις,
να σε τζιμπώ να τρώγεσαι, ύπνο να μην χορταίνεις.
Καλημέρα σε όλους.
Χρόνια πολλά σ'αυτούς/ες που γιορτάζουν.
με η χωρίς κέρασμα....!!
καλημέρα σε όλους τους φίλους οι καφέδες σήμερα από τους εορτάζοντες
Cretish- Coffee.JPG