καλημέρα κοπέλια.κρυο σήμερα.σήμερα πανε οι ρακές.
καλημέρα κοπέλια.κρυο σήμερα.σήμερα πανε οι ρακές.
kalimera kriti! kalimera kopelia!
Καλημέρα σε όλους.
Πραγματικά τώρα με το κρύο πάνε οι ρακές....και τα ρακόμελα.
Κερνά ο προηγούμενος....
Στην υγειά σου Νικόλα.....
tin kalhmera mou sthn Kriti kai se olous tous filous ...plakwse ligo to kryo !!!!!!!
νομίζω οτι είμαι ο τελευταίος πρωινός πελατης όποτε κερναω τα σερβιρισμένα .
στην υγεια σας κοπελια .
^Κέρνα ρε αθεόφοβε και τα επόμενα.........χαχαχαχαχα
Καλημέρα κοπέλια
Δεν με φοβίζουν τα ΕΚΑΜ ούτε κι οι Εκαμίτες
γιατί ειν΄ οι φίλοι μου βοσκοί και Μυλοποταμίτες
etsi ki allios sto teuteri ta grafei o kafetzis ... metrita den blepei . . .
na kerasei kai ta epomena . . .
o kafetzis nikola 8a ta pexi ....ola sto teuteri einai grammena ....na doume pou 8a vrh lefta gia na kernah sunexeia ton kafene ...oute ta exoda tou den vgazh!!!!!!! pou 8a vrh mamala na plhrwsh kai tis gkarsones ????
kalispera se oli tin parea