Καλημέρα κοπέλια και τα καφεδάκια κερασμένα
Η Κρήτη έχει διαφορά από τους άλλους τόπους
γιατί έχει αντάρτικες καρδιές μα και κουζουλούς ανθρώπους.
Καλημέρα κοπέλια και τα καφεδάκια κερασμένα
Η Κρήτη έχει διαφορά από τους άλλους τόπους
γιατί έχει αντάρτικες καρδιές μα και κουζουλούς ανθρώπους.
Καλημέρα και από μένα σε όλους..
Στέφανε στην υγειά σου ....
εγέρασα μπρέ και δε θωρώ καλά κακό είναι ...χαχαχα
Φεγγάρι όντε πρωτοβγείς την Κρήτη μην ξεχάσεις
να πάρεις από τα κάλλη της στον κόσμο να μοιράσεις
Τα όρη βγάζουν πρόβατα και το κρασί μπεκρήδες
και τα σχολειά γραμματικούς και η Κρήτη μερακλήδες.
kalispera sta kopelia
tin kalispera mou stin Kriti kai se olous tous filous !!!!!!!!
καλησπέρα σε όλους τους φίλους ^^^Γιώργη ακούσαμε για ακραία καιρικά φαινόμενα στην Κρήτη , τι γίνεται ?
υπερβολες φιλε μου , εβρεξε μεν πολυ αλλα ως εκει .
να κερασω φρεσκια ρακι ? ετσι να την γραδαρουμε ?
Δεν λέω ποτέ όχι για τη ρακή... εβίβα μας.
η δεύτερη δικιά μου
όσο για τη βροχή ....εμένα η Κρήτη μου φάνηκε ότι εμπουμπούριζε προς το βορά από το νερό...!!! εσύ μάλλον νότια είχες πάει.
kalimera kai kali evdomada stin kriti