καλησπέρα σε όλους τους φίλους , ^^^Νικόλα με την κρίση ο καφετζής ξέχασε την ρακί χαχαχα
ρακι.jpegκοπελια.jpegζιβανιας.gif
καλησπέρα σε όλους τους φίλους , ^^^Νικόλα με την κρίση ο καφετζής ξέχασε την ρακί χαχαχα
ρακι.jpegκοπελια.jpegζιβανιας.gif
Είπαμε η κρίση φταίει για όλα ....αλλά ρακί έχωμε να πιούνε και οι κότες..χαχαχα.
Ο Στέφανος έχει δυο βαρέλια και εγώ άλλα τόσα περυσινή ..η φετινή δεν βγήκε ακόμη...
Θα βάλω τη πρώτη ...αλλά κεράστε και εσείς καμιά ..να βγάλει το κονάκι τα έξοδά του ....τσιγκούνηδες ..
Α...και που είσαστε ...καφέδες μέχρι 12 το μεσημέρι...μετά στο καφενείο...(Νικόλα στου Αμπελιώτη είναι κερασμένος ο καφές σου...)![]()
καλημέρα σε όλους τους φίλους και καλό Σ/Κ ^^^Γιώργη καλή η ιδέα σου θα βάλω στις κότες σιτάρι φουσκωμένο στην ρακί , θα γεννάνε 2 αυγά την ημέρα laufing.gif
Cretish- Coffee.JPG
Καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλους.
Chris(ας αφήσουμε τα ^^^ στην άκρη..μεταξύ μας !)
φαντάσου και όταν τρως αυτά τα αυγά ...τι έχει να γίνει...μόνο για τα μωρά δεν θα κάνουνε .χαχαχα
Μόνο η σιωπή κατέχει το χίλιες φωνές να βγάνει
και ένα βλέμμα περιττές όλες τις λέξεις κάνει
kalimera stin kriti kai se ola ta kopelia xalaroste oloi paidia s/k einai;![]()
kalimera kai kalo savatokiriako se olous
Καλησπέρα κοπέλια και καλό Σ/Κ και τα ρακάκια κερασμένα
Πάει ο καιρός που οι κοπελιές τον παίρνανε λεβέντη
τώρα τον θέλουν αδερφή και λέν΄ πως είναι trendy!!
kalispera se olous
Καλημέρα κοπέλια και τα καφεδάκια κερασμένα
Είναι ευλογία του Θεού τ' Αρχάγγελου ρομφαία
όταν τση μάνας την ευχή την έχεις για παρέα
kalimera se olous