tin kalispera mou se olous tous filous stin Kriti...kalispera nickman...vlepw exoume apo8emata rakhs ...otan me to kalo anevhs fere mas gia to kalo ena mpoukalaki na pioume stin ugeia sou !!!!!!!!! kalispera chris ,stefane !!!!!!!!!!
tin kalispera mou se olous tous filous stin Kriti...kalispera nickman...vlepw exoume apo8emata rakhs ...otan me to kalo anevhs fere mas gia to kalo ena mpoukalaki na pioume stin ugeia sou !!!!!!!!! kalispera chris ,stefane !!!!!!!!!!
Καλημερα στα φιλαρακια.
Ετοιμα τα καφεδακια για τους πρωινους.
Τζιμακος
goodmorning.gif
COFFEE_PACK.jpg
Καλημέρα κοπέλια και ευχαριστώ για το καφεδάκι
Ωσάν την τσίπα του ανδρούς πράμα δεν έχει αξία
μηδέ σειρά, μουδ' όνομα μηδέ περιουσία
kalimera stin kriti
καλημέρα σε όλους τους φίλους
Φεγγάρι μου, να μπόρουνα επάνω σου ν ανέβω
να σου κλωθώ κιοντε περνάς στην Κρήτη να κατέβω.
Cretish- Coffee.JPG
kalimera se olous...
kalispera pedia kai kalo savatokiriako na exete
kalispera sthn Kriti
καλησπερα σε ολους τους φιλους
Καλησπέρα σε όλα τα κοπέλια.
Όποιος φοβάται το σεισμό κι αρνείται να τον ζήσει
μάλλον στην άμμο διάλεξε τσ ελπίδες του να χτίσει