καλησπέρα σε όλους τους φίλους , ^Γιώργη τι έγιναν οι ρακές , θα μείνουμε με τους καφέδες χαχαχα
ρακι με την γκαρσο&#.jpegζιβανιας.gif
καλησπέρα σε όλους τους φίλους , ^Γιώργη τι έγιναν οι ρακές , θα μείνουμε με τους καφέδες χαχαχα
ρακι με την γκαρσο&#.jpegζιβανιας.gif
Καλησπέρα κοπέλια και τα ρακάκια κερασμένα
Βάλε να πιούμε δυό ρακές και φέρε και μια λύρα
έτσι μας καταδίκασε του γλεντιστή η μοίρα
kalimera sta kopelia
kalimera palikaria ...
Kalimera se olous...................
kalimera se olous
ΤΗΝ ΜΠΛΟΥ ΤΗΝ ΝΤΡΑΓΚΟΝ έΠΗΡΑ
ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΛΥΜΕΝΤΟ
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ
ΚΕΜΕΙΝΑ ΦΑΛΙΜΕΝΤΟ.
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΠΑΙΔΙΑ.