Για γλώσσα φιλέτο που έχω σήμερα καλιά πάει η ρακί για καμιά κούπα κρασί?
Αποφάσισε Γιώργη και κέρνα
Για γλώσσα φιλέτο που έχω σήμερα καλιά πάει η ρακί για καμιά κούπα κρασί?
Αποφάσισε Γιώργη και κέρνα
Hobsat
μια χαρά τα λες φίλε μου.και με άφθονη ρακι ειναι ότι καλύτερο.εγώ λέω να ξεκινήσω απο ντα δά.εβιβα κοπέλια!!!!
Kalimera kai kali megalovdomada.
Καλημέρα σε όλους.
Καλή μεγαλοβδομάδα να περάσωμε.
Αντε με το καλό και στην ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Καλημέρα κοπέλια και καλή μεγαλοβδομάδα να έχουμε
kalispera se ola ta paidia
kalispera se olous apo tin kipro , kali megali vdomada
Ένα βιαστικό καλημέρα σε όλους .