kalispera kai apo mena kai kali anastasi na exete oloi sas foiloi mou
kalispera kai apo mena kai kali anastasi na exete oloi sas foiloi mou
douros kanta 2 na paro dinameis
megali paraskevi simera , oli ston epitafio , molis girisame sto spiti
![]()
Χρονια πολα και καλο Πασχα σε ολους
kalimera se olous
Kαλημέρα κοπέλια και καλή ανάσταση να έχουμε
την καλημέρα μου κοπέλια.χρόνια πολλα καλή ανάσταση σε όλους.
Καλό μεσημέρι
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
καί καλό φαγοπότι ...με ρέγουλα....μήν ξεχνιώμαστε .!.!