Αφού παιδιά σταμάτησε να παίζει το ''γατάκι'', παρέα θα τη βγάλουμε στο Κρητικό κονάκι.
Δεν είναι δα και τραγικό, μην βλέπεις το ''νοβάκι'', αρκεί εμείς να σμίγουμε μ' όμορφο παρεάκι.
Καλώσ το φιλιότσο και καλωσήρθες.
Τα κοπέλια μάλλον θάνε στα χωράφια, να μαζέβουνε ελιές.
Ας σε φιλέψω μιά ρακί και λίγα καρύδια, σάμε να ρθει ο alfabravo75 με καλό μεζέ
καλή παρέα βλέπω κι αφού ετουτεσες τσι μέρες πράμα άλλο δε βλέπομε ας βάλομε καμιά ρακί και κάνα μεζεδάκι γρήγορο να πούμε την καλησπέρα μας να φύγει η κούραση να πάνε και τα φαρμάκια κάτω.
Συντεκνε douro επειδη μ αρεσε το ξαναγράφω douros
Re: Κρητικό Κονάκι
Αφού παιδιά σταμάτησε να παίζει το ''γατάκι'', παρέα θα τη βγάλουμε στο Κρητικό κονάκι.
Δεν είναι δα και τραγικό, μην βλέπεις το ''νοβάκι'', αρκεί εμείς να σμίγουμε μ' όμορφο παρεάκι.