καλό μεσημέρι σε όλους τους φίλους ^^^Γιάννη οι καφέδες από εμένα σήμερα χαχαχα πληρωμένοι
Cretish- Coffee.JPG
καλό μεσημέρι σε όλους τους φίλους ^^^Γιάννη οι καφέδες από εμένα σήμερα χαχαχα πληρωμένοι
Cretish- Coffee.JPG
kalispera stin vroxeri kriti kai se olous tous filoussss!!!!!!!ena megalo e u x a r i s t w gia tin polutimi voi8eia tou filou nickman9271!!!!!!!!!oti kai na pw h na grapsw einai ligo ...kai pali ena megalo euxaritw nikolaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ker asmenes oi rakes apopse eeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalimera stin kriti..kai se ola ta kopelia!! perimenontas tin simerini mantinada.
Καλημέρα κοπέλια και ο καθένας ας κάνει τη μικρή και καθημερινή του επανάσταση...............(αυτό λόγω επετείου)
Άντρας απού τη μυρωδιά του μπαρουθιού τ΄ αρέσει
σ΄ όλες τση μάχες τση ζωής έχει τη πρώτη θέση.
kalispera se olh thn kriti
καλο απογευμα σε ολους
καλησπέρα σε όλους τους φίλους , τώρα που δρόσισε μια ρακί είναι ότι πρέπει
ρακι.jpegκοπελια.jpegζιβανιας.gif
kalispera se olous.
kalispera stin Kriti kai se olous tous filous !!!!!!!!kerasmens apopse oi rakes ston kafene kai plhronh o epomenos !!!!!!!!xronia polla gia tin simerinh eorth!!!!!!!!!!!!!
kalimera sthn omorfh Kriti