Καλημέρα κοπέλια
Ο δρόμος για το Γολγωθά θα είναι δύσκολος
Καλημέρα κοπέλια
Ο δρόμος για το Γολγωθά θα είναι δύσκολος
Eβίβα και των δύο
Ρακί και κατσουλιών
Καλημέρα κοπέλια , ήντα κάνετε?
Καλημέρα Νικόλα
Επάε πίνουμε καμιά ρακί να περνάει η ώρα
Α να πιούμε και μια παρέα
Εβίβα του
Εβίβα του.
Εβίβα σε όλους!
kalispera se olous
την καλησπέρα μου σε όλους.μια χαρά περνάτε βλέπω.επώμεινε πράμα για μας ή αργά ήρθα?
Όλο και τι κάτι θα βρεις
Α να πιούμε μιά και να βάλω και λίγο μεζέ