Kalimera.8a i8ela na rotiso an mia skystar 2 me ekdosi kato tis 2.4 kai me to cas3 +software paizei kanonika tin gata?
i karta pou exo einai auti tis foto
Euxaristo polu
i skystar 1 me ton parapano eksoplismo paizei?poia einai kaluteri lusi?
Kalimera.8a i8ela na rotiso an mia skystar 2 me ekdosi kato tis 2.4 kai me to cas3 +software paizei kanonika tin gata?
i karta pou exo einai auti tis foto
Euxaristo polu
i skystar 1 me ton parapano eksoplismo paizei?poia einai kaluteri lusi?
κανονικά παίζει, δεν εχω δοκιμάσει με CAS αλλα αφου παίζει με smartbee που έχω δοκιμάσει δεν νομίζω να έχεις προβλημα με cas
paizei rolo poia ekdosi einai i skystar 2?
βασικα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι αν παιζει ρολο ποια εκδοση ειναι η skystar2 και τι διαφορες μπορει να εχουν.Ευχαριστω πολυ
αυτη που αναφέρω είναι 2.6
Μηπως γνωριζει καποιος για εκδοση πριν την v.2.4 αν παιζει? ευχαριστω πολυ
παιδια δεν έχει σχέση με την έκδοση της skystar 2 , αρκεί να έχεις ένα reader στην com1 και ένα από τα plugin που κάνουν για αυτή τη δουλειά, π.χ (irdetoCAM)
kalispera kai apo emena!exw fortwsi to irdeto plugin alla me to pou anigo to progdvb mou vgazei caskeyreplay error ennoeite oti exw kanei tis aparaitites rythmiseis sto plugin kai sto cas
με το dvbviewer pro δεν υπαρχει προβλημα οσον αφορα κοληματα και μαυρες οθονες αφου το τεσταρα επι 12 ωρες επαιζε απροβληματιστα σε κλειδωμενο καναλι.το καλυτερο που εχω χρησιμοποιησει εως τωρα το συνιστω ανεπιφυλακτα με μολις 15ευρω.οσον αφορα τωρα αν παιζει η γατα μεσω του cas 3 αυτο ειναι αρνητικο εχω γκουγκλαρι αλλα δεν βρηκα απολυτως τιποτα.υπαρχει προβλημα ασυμβατοτητας μεταξυ mdirdeto plugin και dvbviewer pro αλλα και με κανενα αλλο προγραμμα δεν μπορεσα να το κανω να δουλεψει.