Καλημερα σε ολους . Δεν υπαρχει ουτε ενα φιλαρακι εδω μεσα που να εχει ariva 102 e ? . Μια βοηθεια θελω καιγω και δεν βλεπω ανταποκριση . ΘΕλω αν καποις ξερει να μου πει με ποιον τροπο μπορω να σωσω τα καναλια ουτοσωστε σε καθε αναβαθμιση που κανω να μην χανω τα παντα . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ




Reply With Quote




και μαμαει στις 19Ε και στις 23Ε.με το τελευταίο λογισμικό.



