Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 57 of 85 FirstFirst ... 73247525556575859626782 ... LastLast
Results 561 to 570 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #561
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by miltossat View Post
    Kalimera kai kali xronia. Exei perasei apo ta xeria mou enas ixxus... Oraios itan alla tin eixa gia 1-2 meres... Ton vrika pantos poli akrivo... Se ti timi ton exeis vrei ?
    καλη χρονια σε ολους
    τον εχω βρει στα 125 ευρω απο γερμανια μαζι με μεταφορικα αναφερομαι στον
    ixxus one υποστηριζεται απο την oe allianz για αυτο μαλλον δεν εχει καλη υποστηριξη
    σκεφτομουν να παρω τον cloud ibox2 επειδη ειναι πιο οικονομικος και υποστηριζεται
    επαρκως ομως το ixxus ειναι λιγο ακριβοτερο ομως υπερτερει σε ποιοτητα και χαρακτηριστικα
    μεταξυ των δυο ποιο θα παιρνατε?

  2. Advertise Here
  3. #562
    Senior Member
    Join Date
    16-11-2005
    Posts
    224
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλησπερα.σου προτεινω τον cloud ibox1.εχω και αυτον και τον ixuss one.
    ο πρωτος υπερτερει λογω λογισμικου (δεχεται τα παντα με enigma2 τυπου dm) ενω ο δευτερος ,μεν γερμανικος ,λογισμικα σχεδον ελαχιστα με ανοιχτο enigma 2).
    ευχαριστω

  4. #563
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    o cloud ibox1 οντως υπερτερει σε λογισμικο ομως ο επεξεργαστης που εχει στα 333 Mhz
    δεν ειναι λιγο ασθενικος για enigma2?
    για τον Xtrend ET4000 τι λετε υποστηριζεται επαρκως σε enigma2 η καποιον αλλο με ταβανι τα 170 ευρω περιπου
    εχετε να προτεινεται?

  5. #564
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Παρε cloud ibox 2

  6. #565
    Junior Member
    Join Date
    29-09-2005
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by harrys13 View Post
    Παρε cloud ibox 2
    εχει μονο 3 ιματζ ο δεκτης αυτη τη στιγμη και ελαχιστη υποστηριξη.

  7. #566
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    o cloud ibox2 παιρνει μονο πατσαρισμενα image και οχι γνησια οπως και plugins
    επισης εχουν αναφερθει προβληματα με πρασινες οθονες ειναι και κινεζικο
    για ολα αυτα τον αποριπτω.
    ειμαι μεταξυ medialink ixxus zero και octagon sf8
    o πρωτος εχει και vfd οθονη και ταχυτερο επεξεργαστη ο δευτερος καλυτερη υποστηριξη
    ποιον προτεινεται απο τους δυο?
    η και κανεναν αλλον σε αυτην την κατηγορια

  8. #567
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by makip21 View Post
    o cloud ibox2 παιρνει μονο πατσαρισμενα image και οχι γνησια οπως και plugins
    επισης εχουν αναφερθει προβληματα με πρασινες οθονες ειναι και κινεζικο
    για ολα αυτα τον αποριπτω.
    ειμαι μεταξυ medialink ixxus zero και octagon sf8
    o πρωτος εχει και vfd οθονη και ταχυτερο επεξεργαστη ο δευτερος καλυτερη υποστηριξη
    ποιον προτεινεται απο τους δυο?
    η και κανεναν αλλον σε αυτην την κατηγορια
    Εγω με openpli που τον εχω ενα μηνα και κατι ειναι μια χαρα!Και τον εχω φορτωμενο...και δεν ειμαι ο μονος που τον εχω...και πολυ καλυτερος απο τον προκατοχο του!

  9. #568
    Member
    Join Date
    29-04-2012
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    30

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ


  10. #569
    New Member
    Join Date
    11-12-2013
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλημερα και καλη χρονια μαγκες. σε hd receiver (enigma2) σπαρκ me image hdmu κατεβασα mgcamd 1.35 όπως είπε ο φιλος ο satuser1 (ειναι ενεργοποιημένο) , εβαλα το softcamkey toy aetosbiss στο var/keys, πιαννω τον δορυφορο καμπανα και τα καναλια τα βρισκω, μου βγαζει και προγραμμα- τα κατεβασα χειροκινητα (φαινεται να ειναι απο τον αστρα 19,2Ε, δεν ειχα τον 3,1 πανω) - αλλά μαυρα όλα πλην των ελευθερων. Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιεί (καλα μπορει να φταιν πολλα αλλα τα πιο βασικά ψαχνω);;

  11. #570
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by poulopoulos View Post

    Θα μας εξηγησεις και τι φωτογραφια ειναι αυτη;;;;;;;;;;

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •