Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 21 of 316 FirstFirst ... 1116192021222326314671121271 ... LastLast
Results 201 to 210 of 3155

Thread: Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01

VIP Member satgeo's Avatar
    Uploads
    4

Re: nova update 01/05/2009 cy gr

Quote Originally Posted by therapia View Post
    asfalos kai les psemata kai pola malista sou ipa oti o sat brokes stis 100 kartes stis dinei 32 evro tin mia ohi me antalagma na tou ftiahnoume fileta alla se opion agorazi 100 kartes ta ipoloipa ine dikes sou saltses prosthetes asfalos den eho provlima me aftous pou aplos vgazoun lefta kai mono apo to eborio karton ine kai afto mia doulia eksalou ean den ipirhan aftoi apo pou tha tis pername eboriko skopo ehis esi file giorgo dioti poulas kartes emena allo ine to epagelma mou ohi kai den vgainoun gnisia gnisia arheia min trelathoume afou esi ta ehis idi kai ta mostrareis se olous me pm se foto giorgo kane tin doulia sou kai ase me emena na voithao aftous pou me hriazontai se osa ipes ehis mono apolito dikio gia tous tsakomous kai gia ta vrisidia alla an diavases kala ta post tha evlepes oti pote ego den arhisa kamia diamahi otan me prokaloun apanto me ton idio tropo
    Leo psemata?? etsi e? esi den mou eipes oti se apilisane oi sponsores na min milas eidika gia tis 1.6 ke tis 1.7 ke sou prosferane 10.000 euro gia na stamatisis na milas ,pios sponsoras mipos o satbrokker??
    Den eipes stis 100 file mou, eipes...ego tis perno 30 euro giati tou wgazo ta arxeia ,
    Ke an sou estile kanenas foto me gnisia fileta ,eine na sou apodikso oti yparxoun ,giati poli lene oti den ksanagwazoun alla gnisia,ke den ta dinoun ekso gia na klisoun oi gates ,..ke to kseris poli kala pies gates theloun na klisoun..........
    gia autes pou esi proaspathis na kratisis me ola ta mesa stin zoi ,giati oi gates pou taistikan me original fileta eine xortates ke tha eine gia arketo kero xortates xoris na xriasti na tis ksanataizis ana 5-10 meres
    auto ti eine den eine emporio ,den eine gia ta kala ke simferonta

2. Advertise Here
    Uploads
    4

Quote Originally Posted by achillesgk View Post
    paidia ,emeis oi aploi xristes kai noimones den theloume tsakomous k tetoia, na paei na gami....kai i gamma kai ola, edo mesa arxizei na gnorizei o enas ton allon, kanoume pareoula, antallasoume apopseis....an kapoioi theloun na vgaloun lefta, as tous krinoun alloi pio armodioi, an kapoioi kruvoun files k arxeia, den nomizo na exoun xoro se ena forum..eilikrina, koitakste o kathenas ton eauto sou sto kathrepti k tha peite oti den axizei ton kopo.
    χρήστης tasos λέει:
    emena o satbrokker mou dini tis 1.4 gia 30 euro giati tou wgazo ta fileta
    χρήστης tasos λέει:
    einai o specoms voutage fileta mou kai ta anevaze gia dika tou sto satelite egine tis poutanas ehtes kanane ban olous tous elines sto satelite kai tous pira ego mas svisane ola ta greekish post tous gamisame to spiti
    Ο χρήστης tasos λέει:
    me apilisane na min milao gia os 1.6 kai 1.7 oi sponsores kai mou prosferane 10000 euro
    Ο χρήστης jiorgos λέει:
    pio site eine auto?ke den to ksero!
    Ο χρήστης tasos λέει:

afou ta pairnei apo tous sponsores re ine lamogia oloi alla ego den masao tha vgalo to os mesa apo tin karta

Auto leo ke go megale

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by satgeo View Post
    Leo psemata?? etsi e? esi den mou eipes oti se apilisane oi sponsores na min milas eidika gia tis 1.6 ke tis 1.7 ke sou prosferane 10.000 euro gia na stamatisis na milas ,pios sponsoras mipos o satbrokker??
    Den eipes stis 100 file mou, eipes...ego tis perno 30 euro giati tou wgazo ta arxeia ,
    Ke an sou estile kanenas foto me gnisia fileta ,eine na sou apodikso oti yparxoun ,giati poli lene oti den ksanagwazoun alla gnisia,ke den ta dinoun ekso gia na klisoun oi gates ,..ke to kseris poli kala pies gates theloun na klisoun..........
    gia autes pou esi proaspathis na kratisis me ola ta mesa stin zoi ,giati oi gates pou taistikan me original fileta eine xortates ke tha eine gia arketo kero xortates xoris na xriasti na tis ksanataizis ana 5-10 meres
    auto ti eine den eine emporio ,den eine gia ta kala ke simferonta
    ohi file mou den ta les kala mas prosferoun lefta na stamatisoume na vgazoume fileta giati ehi pesi apelpistika o tziros tous apo ta dekaevra pou pernane kathimerina apo dekades pelates gi a tin 1.6 kai 1.7 edo tha simfoniso den to diapsevdo kai se afto pira minima na min milao ine dinaton na mas apilisi o sponsoras mas? diavazis ti grafeis?ipa oti se amfisvito oti iparhoun kainouria fileta? episima dilono oti iparhoun kai malista mou edoses kai se efharistisa diavaze kala ta post min erhese se diamahi mazi mou alo ergo kano ego alo esi MIN ME PROKALIS KAI ANAFERIS SPONSORES KAI MALAKIES KANIS MONOS SOU AFTI TIN STIGMI ZIMIA STON EAFTO SOU DIAFIMIZONTAS ALON ANAFERA PUBLIC POTE EKTOS APO ESENA PEDIA PARTE APO TO SAT GEO EOS KAI STO MESSENZER TO LEO SE OLOUS KAI MOU TI LES KAI MOU KRAtAS KAI MOUTRA? TI ZORI TRAVAS SOU EKANA KATI?

Uploads
    4

ohi file mou den ta les kala mas prosferoun lefta na stamatisoume na vgazoume fileta giati ehi pesi apelpistika o tziros tous apo ta dekaevra pou pernane kathimerina apo dekades pelates gi a tin 1.6 kai 1.7 edo tha simfoniso den to diapsevdo kai se afto pira minima na min milao ine dinaton na mas apilisi o sponsoras mas? diavazis ti grafeis?ipa oti se amfisvito oti iparhoun kainouria fileta? episima dilono oti iparhoun kai malista mou edoses kai se efharistisa diavaze kala ta post min erhese se diamahi mazi mou alo ergo kano ego alo esi
    Exeis dikio file mou taso !!
    Kane tin doulia sou wgaze ta fileta sou ke kala kanis ke ase tous allous isixous xoris tsakomous ke wrisies
    Warethika na se akouo na wrizis ke na apilis edo mesa
    Se kanane bannen me 2-3 onomata mexri tora ke mialo akoma den ewales
    To mono pou kanis edo mesa eine kako sto site ke giauto sinexeia se petane ekso

Stamata na wrizis ,ke pistewo den tha asxolite kanenas mazi sou
    mexri tora den milousa ,kratousa mia stasi ,oudeteri ,ego to mono pou kano edo mesa eine na pernao omorfa tis ores mou ,
    oute fileta prosfero ,oute magia prosfero ,oute kartes poulao meso pm

an kapios omos eine lathos tote rixno ta weli mou alla se kosmia plesia oxi me wrisies ke apiles
    Me filikous xeretisous

Senior Member
    Uploads
    0

katarhin parousiazis apospasmatika komatia apo to messentzer opos esi ta goustaris gia na paraplanisis ton kosmo kai defteron an sinehisis tha valo public tin firma tou afstriakou pou poulaei 50 eyro tin karta me ta metaforika kai me fileto gia elada kai meta psakse na vreis thimata giorgaki

Uploads
    4

katarhin parousiazis apospasmatika komatia apo to messentzer opos esi ta goustaris gia na paraplanisis ton kosmo kai defteron an sinehisis tha valo public tin firma tou afstriakou pou poulaei 50 eyro tin karta me ta metaforika kai me fileto gia elada kai meta psakse na vreis thimata giorgaki
    to megalitero thima eise esi taso ego edo mesa den epsaksa ke den wrika kanena
    Ke den to kanis na xaro ,makari na to walis ke na perni o kosmakis ftines gates ,me gnisisa fileta pano ,ke oxi na fortoni tis dike sou malakies tris tin ora

Ante wre file kanto na doun aspri mera o kosmakis !!ke an vowase na min se wali xeri o sposnoras sas o satbrokker ,stilto mou me pn na to walo ego wre taso
    Ante kane ke kana sosto psixiko aman rixto ante ,kane ke mia sosti praksi gia ton kosmo edo mesa
    Giatre mou an eitan na poulao edo mesa tha estelna pm ston kathena ,as wgi kapios na pi oti tou prosfera me pm na agorasi gata apo mena,Ego prosopika den estila se kanenan !!
    Ke si o dios otan epsaxnes na wris 1.6 ke 1.7 mou ta eixes priksi na sou stilo alla sou eipa asto re taso den diakindinewo gia malakies oute kan se ksero
    Re taso pio megalo psefti telika den gnorisa ,ke oti doulewis anesthisiologos se nosokomeio ston peirea nomizis den pige kapios prosopika ke rotise gia sena ke den se eiksere kanenas !!
    giauto ke se ekana pera ke se apomonosa ,giati den se wrike kanis mexri ke apo tin asfalia atomo ewala kolito mou pou doulewi stin athina ke den se wrike oute san giatro oute san nosokomo
    ti na mou pis tora poleme thelis me olous edo mesa,
    ante pigene sto site to diko sou ke mpeksto koumantadoros ,lipame pou sou edosa ke to arxeio
    ke tora to wazo edo mesa gia na to exi o kathenas arketa me kourases

Senior Member
    Uploads
    0

to megalitero thima eise esi taso ego edo mesa den epsaksa ke den wrika kanena
    Ke den to kanis na xaro ,makari na to walis ke na perni o kosmakis ftines gates ,me gnisisa fileta pano ,ke oxi na fortoni tis dike sou malakies tris tin ora

Ante wre file kanto na doun aspri mera o kosmakis !!ke an vowase na min se wali xeri o sposnoras sas o satbrokker ,stilto mou me pn na to walo ego wre taso
    Ante kane ke kana sosto psixiko aman rixto ante ,kane ke mia sosti praksi gia ton kosmo edo mesa
    Giatre mou an eitan na poulao edo mesa tha estelna pm ston kathena ,as wgi kapios na pi oti tou prosfera me pm na agorasi gata apo mena,Ego prosopika den estila se kanenan !!
    Ke si o dios otan epsaxnes na wris 1.6 ke 1.7 mou ta eixes priksi na sou stilo alla sou eipa asto re taso den diakindinewo gia malakies oute kan se ksero
    Re taso pio megalo psefti telika den gnorisa ,ke oti doulewis anesthisiologos se nosokomeio ston peirea nomizis den pige kapios prosopika ke rotise gia sena ke den se eiksere kanenas !!
    giauto ke se ekana pera ke se apomonosa ,giati den se wrike kanis mexri ke apo tin asfalia atomo ewala kolito mou pou doulewi stin athina ke den se wrike oute san giatro oute san nosokomo
    ti na mou pis tora poleme thelis me olous edo mesa,
    ante pigene sto site to diko sou ke mpeksto koumantadoros ,lipame pou sou edosa ke to arxeio
    ke tora to wazo edo mesa gia na to exi o kathenas arketa me kourases
    kai ego se epsaksa stin asfalia giorgo kai den se kinigane mono gia 5000 evro pou efages apo to forum pou mou ipes gia kartes alla gia 20000 evro eftihos pou entopisame to tilefonima pou evales tin dikia sou na pari tilefono sintoma tha entopisoume kai esena na ise sigoyros gia afto me ton lapuertas sto idio keli giorgaki etsi bravo vale to arheio na veveothi o kosmos poso lamogia isaste esis oi eboroi kai diathetete ontos arheia pou den kikloforoun ante kseftilisou kanto na me vgalis alithino

Uploads
    4

kai ego se epsaksa stin asfalia giorgo kai den se kinigane mono gia 5000 evro pou efages apo to forum pou mou ipes gia kartes alla gia 20000 evro eftihos pou entopisame to tilefonima pou evales tin dikia sou na pari tilefono sintoma tha entopisoume kai esena na ise sigoyros gia afto me ton lapuertas sto idio keli giorgaki etsi bravo vale to arheio na veveothi o kosmos poso lamogia isaste esis oi eboroi kai diathetete ontos arheia pou den kikloforoun ante kseftilisou kanto na me vgalis alithino
    Telika 0i malakies sou den exoun oria
    Tora dino olous dikio giato to oti lene oti eise gia psixiatrio ke oti tin exis kani laxeio ke oti mono gia to dafni eise

Kala wre thima tis epoxis ,giati meta apo merikous mines den tha theli na se kseri kanenas ...i kopela pou ewala pire apo tilefoniko thalamo ,kala gia malakes mas exeis
    Gia toso ilithio me pernas gia na sou stilo 3 gates tha diakindewa na klisoun mesa stin gnosti mou!!!

Aiiiiiinte aiiiiiiinte !ke ti 20.000 ,,mono 20.000 edo milame gia 1.000.000 xaxaxxaxaxa
    oxi san ke sena ftiniari pou prospathis na mazepsis pano apo 2000 meli gia na peksis pexnidi me to satbrokker giati tora pernis psixoula ,to paketo to perni to nachtfalke oxi esis

Eutixos pou entopises to tilefonima eutixos xaxaxxaxaxaxxxaxaxax

Kala telika esi eise gia desimo tora ta thes mou fenete ,to wazo mono ke mono gia na sou tin spaso ,na min asxolite knenas me sena ke taleporis ton kosmaki ke tha walo ke allo pou tha anigi se 15 deutera xaxaxxana min asxolite kanenas mazi sou !!eise telika ontos psixakias gia psixiatrio eise ke tipota allo ,kala mou eipe enas gnostos oti eise waltos apo tin nova ke oti osi katewazoun apo to site sou tous katagrafis ke kapia stigmi tha tous kanis ntou ,,
    tora emena an me wris edos stin germania amfiwalo ,
    Pedia o tipos ntemek eine giatros anesthisiologos sto nosokomeio metropolitan ston peirea legete tasos(anastasios) sto epitheto den thelo na to grapso as rotisi kanenas pios eine ke an yparxei
    Ke eine ke proponitis stin ethniki arsiwariston rotiste an ontos yparxei
    ego distixos wriskome germania ke den mporo na do tis proponisis tou
    Auta peri tou bestt ,parabolan piesometro ke tora therapia!!

Senior Member
    Uploads
    0

Telika 0i malakies sou den exoun oria
    Tora dino olous dikio giato to oti lene oti eise gia psixiatrio ke oti tin exis kani laxeio ke oti mono gia to dafni eise

Kala wre thima tis epoxis ,giati meta apo merikous mines den tha theli na se kseri kanenas ...i kopela pou ewala pire apo tilefoniko thalamo ,kala gia malakes mas exeis
    Gia toso ilithio me pernas gia na sou stilo 3 gates tha diakindewa na klisoun mesa stin gnosti mou!!!

Aiiiiiinte aiiiiiiinte !ke ti 20.000 ,,mono 20.000 edo milame gia 1.000.000 xaxaxxaxaxa
    oxi san ke sena ftiniari pou prospathis na mazepsis pano apo 2000 meli gia na peksis pexnidi me to satbrokker giati tora pernis psixoula ,to paketo to perni to nachtfalke oxi esis

Eutixos pou entopises to tilefonima eutixos xaxaxxaxaxaxxxaxaxax

Kala telika esi eise gia desimo tora ta thes mou fenete ,to wazo mono ke mono gia na sou tin spaso ,na min asxolite knenas me sena ke taleporis ton kosmaki ke tha walo ke allo pou tha anigi se 15 deutera xaxaxxana min asxolite kanenas mazi sou !!eise telika ontos psixakias gia psixiatrio eise ke tipota allo ,kala mou eipe enas gnostos oti eise waltos apo tin nova ke oti osi katewazoun apo to site sou tous katagrafis ke kapia stigmi tha tous kanis ntou ,,
    tora emena an me wris edos stin germania amfiwalo ,
    Pedia o tipos ntemek eine giatros anesthisiologos sto nosokomeio metropolitan ston peirea legete tasos(anastasios) sto epitheto den thelo na to grapso as rotisi kanenas pios eine ke an yparxei
    Ke eine ke proponitis stin ethniki arsiwariston rotiste an ontos yparxei
    ego distixos wriskome germania ke den mporo na do tis proponisis tou
    Auta peri tou bestt ,parabolan piesometro ke tora therapia!!
    ante vale ta arheia perimenoume ti tha valis to 09/07/2008/ to edosa pantou se olous afto anoigei se 6 ores i to 23/02 to halasmeno oso gi to 23/02 pou pezi mono gr kai afto to edosa pantou pou anoigei amesos an ise magas kai thes na mou tin spasis kai tote tha se paradehto vale tou 11/02 pou anoigei kai cyprus kai gr kseris pio leo ante re maga na se paradehto

Senior Member
    Uploads
    0

test ok 100% original pezi se oles
    ohi afto re giorgo afto anoigei se 7 ores doron adoron ta alla kseris pia leo ela dosta

Advertise Here

Tags for this Thread