εγώ ούτε ξέρω πού πατάω για να κάνω subscribe ούτε αν θα μου στείλουν mail επιβεβαίωσης.....μπορεί κάποιος να βοξθήσει συγκεκριμένα?![]()
Μόλις έκανα register αλλά e-mail γιοκ.........![]()
Γάλλος ή Παπαγάλος? :-d:-d:-d
o re pidim ti nai tutu tu prama din katalavenu tipytas![]()
Exei upload center to germaniko site?
emena re paidia den moy exoyn stilei e-mail akoma kai as exo graftei 2 fores!!
!!