Pedia o Zorro ekane protasi na analavi to kafenio kai na to kani kafenio tis AEK.
Mipos ide kanis ton zorro edo sto kafenio;
Χαιρετω ολους σας στην υπεροχη αυτή παρέα.
Ελπιζω να με δέχεστε και μενα.