pedia h thalassa einai oti prepi kai file ampelioti pou eisai den xexasa sou xrosto mia foto apo tis paralies tis kuprou
gia kai apo thn omorfi thessaloniki,me to thermometro na leei 27 bathmoys.
kala ti egine edo mesa?
Sas vouvane i zesti 'h hazevete tileorasitsa?
Mallon ksekourazontai oloi gia nanai freskoi methavrio stis ekptoseis.
Tha pesoun arage kai oi times sta katoikidia?![]()
Na po mia kalispera se ola ta pedia
ke siga siga leo na arxisoume na simazeuomaste ftiaxnontas orismena themata ,pou tha simperilamwanoun polles erotisis
Etsi den tha xriazete o kathenas na anigi kenourgio thema se kathe prowlima i se kathe anafora
perimeno protaseis sas gia to pos tha to xeiristoume
px
ena thema gia Doryforikous dektes
Ena thema gia Dream ktlp
Ena thema gia tis Gates
ena thema gia ta update ,etsi den tha xriazete kathe fora na anigoume ke me kenourgia imerominia kenourgio thema me kenourgio file
pistewo etsi tha eine pio simazemena ,ke epidi edo sto SatSupreme den exoume polles epiloges san mod ,tha ta kratiso pano pano me sticky
perimeno protaseis sas
filika
kalisperaaaaaaa
afentiko pou einai ta trapezia kai oi karekles?
pali or8ioi 8a tin vgaloume?
mia votka lemoni me tria pagakia please.
pali den egina katanohtos.thymase poso hrema k politismena milousame se ena topic pou den to anoiksa egw alla o filos ampeliwths.loipon egw an hmoun mod 1) den tha to kleidwna.2) tha esvina thn paremvash mou pou htan teliws ektos thematos etsi wste h syzhthsh na synexizotan ekei sto idio hremo kai politismeno klima.3) ta subforums ta zhtame apo ton webmaster kai an mas ta arnhthei kanoume stikarismena topic kai eniwte oi mod metakinoun kai den svhnoun ta post twn xrhstwn.afta.___________
Parxar den mporis na metaferis edo sto sat -television,, rikse mia matia ke stis alles kinotites ,to idio mpaxalo me mas eine ego eida ke tin germanikia ,ta idia ke xeirotera ,mono me sticky ginete i delete ,i kopie ,kopie giati na to kano?ektos an eise admin eki den ksero