
Originally Posted by
ALXIOA
FILOI mia erwthsh exw kai gw...mporv se mia karta poy den einai gamma...na allaksw to atr ths kai na thn kanv gamma...exv brei mia palia thlekarta h opoia exei akribws panv ths oloidio tsipaki opws kai h gamma...thn ebala sto cas 3 to opoio diabase kanonika to atr ths alla den exei kamia sxesh me ayto ths gamma...kai otan anoixa to gammaloader gia na thn gracv me ena arxeio moy ebgale pws ayth den einai gammacard...yparxei tropos na thn kanv gamma..??kai an nai pws tha to kanv kai pia programmata tha xreiastv..??
thankss..!!!