Έχω την Irdeto-CAM 2.09 και μου δημιουργεί προβλήματα (παίζει για κανένα μισάωρο και μετά μου βγάζει το μύνημα κωδικοποιημένο),έχω και diablo η οποία έπαιξε μερικές ώρες και μετά δεν με ξαναέπαιξε.
Αγόρασα μια μωβ Irdeto (μισή μωβ μισή άσπρη ) και δεν μου έπαιξε σε κανένα από τους τρεις δέκτες που έχω συνδεμένους και την επόμενη μέρα την πήγα πίσω.













