afinis to 03/04 opos ehi kai fortonis me besttt loader 2.1 cyprus to all gammas horis na sou piraksi to 03/04 tha sou vali kai kipro http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=89827
afinis to 03/04 opos ehi kai fortonis me besttt loader 2.1 cyprus to all gammas horis na sou piraksi to 03/04 tha sou vali kai kipro http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=89827
.....................delete......
ine aparetito ektos tou na fortosete pali to 09/07/2009 na valete kai to fix cyprus gia afto to fileto alios sto dekaoro tha sas to klisoun pali
αν τελικα αυριο το δειξει το κυπριακο 4 κινησεις θα γινουν
α) μολοτοφ στον οτε
β) προσκυνημα στον therapia
γ) overclocking στην γατα (lol)
δ) διπλο μεσα στο Οσλο
ευχαριστω απαντες για την ενημερωση...αν τελικα ξεστραβωθω και δω το ματς
κερναω γαλακτομπουρεκο
ampelioti ανοιξε ενα ποστ να κανουμε ενα δικεφαλε τρελαινομαι :P
Συγνωμη για το spam αλλα βλεποντας στο φως τις σεφταλιες ενα εχω να φωναξω,.....
ΠΑΟΚ θρησκεια τρομοκρατια ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟ THERAPIA
1....με @αμα loader εκανα clean to 9-7
2....φορτωσα και προγραμματισα με τον ιδιο loader το 9-7 ξανα
3...ετρεξα το best loader 2.1
4...φοτωσα και προγραμματισα με αυτον το fix για το 9-7
νομιζω ειμαι οκ