
Originally Posted by
geminigr1975
Καλημέρα φίλε μου. Το μόνο που μπορώ να παραθέσω είναι η προσωπική μου εμπειρία από το συγκεκριμένο θέμα, καθώς υποθέτω έχει να κάνει με το συνδυασμό "CAM-FIRMWARE-ΔΕΚΤΗΣ". Έχω το Diablo Cam version 2.3, φορτωμένο με το τελευταίο Underworld 1.81. Ο δέκτης μου είναι ένας IPBOX 9000HD με το PKT mod 5.1 Tideglo rev 0.5.0. Με επιλογή στις ρυθμίσεις του cam ώστε να δίνει προτεραιότητα στην κάρτα (Configuration->Emulators Priority->1:Cards - 2:Emu) τη διαβάζει το ποθετημένο σε οποιοδήποτε slot. Η μόνη μικρή παραφωνία είναι το μερικές φορές αργό zapping στα κανάλια. Όπως όμως σου είπα και πρίν, το επιτυχές δίαβασμα της κάρτας πιθανότατα έχει να κάνει με συγκεκριμένους συνδυασμούς "Δεκτών και Firmware αυτών-Cam και Firmware αυτού". Ίσως κάποιος άλλος φίλος να μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στο όποιο εγχείρημα επιχειρήσεις. :)