den eimai sigouros an paizei katefthian alla nomizw pos oxi.
prepi na perasis to telefteo software apo to www.ichliebe.tv
to software to pernas me nullmodem i me usb stickaki.
tora tin diadikasia prepi na katewasis apo tin www.setedit.de to programa gia ton edision trojan ,na to kanis install ke na perasis meta to soft.
afta mono na pareis mia idea.twra psaxe monos
filika pap
Ευχαριστω για τις απαντησεις θα κανω οτι μου ειπατε και βλεπουμε.
Παιδιά καλησπέρα. Θα παρακαλούσα κι εγω αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει. Σήμερα απέκτησα έναν νεο δεκτη OPTICUM 9000 HD 2CI 2CX E +. Παίζει original N..ΒA? Γατούλα? χρειάζεται κάποια αναβάθμιση ή χρειάζεται μοντούλα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ετσι όπως είναι παίζει μόνο FTA?![]()