2-0 o Panathinaikos....
2-0 o Panathinaikos....
3-0 o panathinikos..
prokrithike!!!
Bravo Panatha
xari se auton prokrithike,autos einai o theos![]()
are salpi !!!
mpravo ston vazelo![]()
Salpi oeo oeo eoe oeoe oeo![]()
Ena megalo mprabo sthn Pana8a.
Xerome afantasta pou perase o PAO, efxome kai oi alles Ellinikes omades na prokri8oun.![]()