καλημέρα παιδια!Ένα γλυκο με γαλα, γίνεται;Θα τον πιώ στα γρήγορα, γιατι θα φτιάξω βαλίτσες.Πάω Παρισι και Μιλάνο για "Ταξίδι του Μέλιτος"!!!!
καλημέρα παιδια!Ένα γλυκο με γαλα, γίνεται;Θα τον πιώ στα γρήγορα, γιατι θα φτιάξω βαλίτσες.Πάω Παρισι και Μιλάνο για "Ταξίδι του Μέλιτος"!!!!
diladh me liga logia mpikes kai sy sto club?na zisetai file mou
Χτές ειχε δίκιο ο φιλος nikolas.66,αφησα τον υπολογιστή ανοικτό και πήγα παραλία.Sorry.Στη Μέση Κομοτηνής πήγα φίλε Γιώργο.
kalhmera paidia ena frape me ligo milk.
Ευχαριστώ πολύ φιλε ASTERIKOS και nickman9271.Ναι μπηκα και εγώ στο club απο τις 14/2/09.![]()
a palios eisai...ego exei peripou 5 xronia pou pmika megalo louki file mou alla synenohsei na yparxei kai ola volevontai
Eυχαριστώ,eυχαριστώ παιδιά!Νάστε καλά!Εσείς πού είχατε πάει γαμήλιο;