εχω παραγγειλει κ phoenix programmer οποτε ειμαι οκ! αν βρω κ πως θα δινω ρευμα στον programmer γιατι με usb δ βολευει εκτος αν εχει το 500αρι κ δ το προσεξα. κλωνος ειναι ο δεκτης οποτε ποιο image θα μου προτινες? κατι εχει παρι το αυτι μο με ενα gemini που ειχε time bomb αν δ κανω λαθος..
σε ευχαριστω πολυ!
υπαρχει τροφοδοτικο που μπαινει πριζα και βγαζει usb.
δεν ειναι μονο το gemini, υπηρξαν κι αλλα κρουσματα.
nemesis,nabilo,pli,sif ειναι καθαρα (απο οσο θυμαμαι),καθενα με τα καλα του και τα περιεργα του.
apo kinito sony ericsson kanei gia trofodotiko gia to fhoenix gia dm
ισως βρω κ τροφοδοτικο με 5 βολτ απο πριζα στον phoenix..θα κοιταξω..καπου πηρε το ματι κ μιλαγανε για τετοιο αλλα δ θυμαμαι που..
Παιδιά για σας . Έχω ένα 500s συνδεδεμένο με modem-router πως βρίσκω την ip του dreambox?
Πατάς menu, προχωράς στις "προχωρημένες ρυθμίσεις" και επιλέγεις το Νο1 της φώτο που σου επισυνάπτω:
EXO 1 Dreambox 500...ke ime sindedemenos me ena server kapiu p pulaei tin akatanomasti meso t server t.....
Ke 8elo na me voithisete ligo...Lipon kapies fores-i ke sinexia m pagoni i ikona....p.x...dulevi 5 lepta...ke meta pagoni i ikona gia kamia 20 defterolepta...ke 3ana to idio sinexia....
Ti lete na fteei???
I ri8misis tu internet m i kati sto drambox...i ke akoma aftos o m dini sima gia tin akatanomasti??????
DIAVASA KE TA PROIGUMENA POST....ALA DEN LEEI TPT......PARAKALO VOITHISTE ME PEDIA!!!!!!!!!!