Esteila egw 1700 teties grammes kai pantou i idia arnitiki apantisi... :P
Esteila egw 1700 teties grammes kai pantou i idia arnitiki apantisi... :P
mpa min agxwnesai den to ekana xeirokinita...
αααααααααααααα.... ναι....
Που μυαλο, σε αυτο το topic τα post ήτε πεφτουν κατα ριπας, ήτε περνανε μερες να μυρισουμε κοκαλακι...![]()
se pio mparaki einai autes i paliogries???
mages apo 48ares gia navgi fileto theli megali magia parte unlooper vrite kai afto pou tha dite sto image kai ftiahte apo original kartes filetakia elpizo na prolavate to image
Κάτι άλλο, μπορει η φιλη μας να στειλει φονικα emm στην eeprom της "γκατας"?![]()
Τη συσκευη την είχα βρει (λιγο πιο δυτικα), το how-to ομως?
Δε νομιζω να ειναι σαν να γραφεις CD...![]()