Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 2 of 9 FirstFirst 12347 ... LastLast
Results 11 to 20 of 84

Thread: να το διαβάσετε όλοι

  1. #11
    Senior Member
    Join Date
    04-04-2009
    Posts
    775
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by PAS GIANNENA View Post
    to proto QUOTE poy exei einai diko moy re si
    ναι ρε το original όμως δεν βρίσκω δηλ.πού το γράφεις....

  2. Advertise Here
  3. #12
    VIP Member
    Join Date
    07-05-2009
    Posts
    671
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by tzanampetis View Post
    ναι ρε το original όμως δεν βρίσκω δηλ.πού το γράφεις....
    poy na thimame re file poy to exw grapsi pantos to thema poy sizitagame tote htan gia toys ious poy stelnane ksereis apo poy.me mail

  4. #13
    VIP Member
    Join Date
    07-05-2009
    Posts
    671
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: να το διαβάσετε όλοι


  5. #14
    Senior Member Scientist1's Avatar
    Join Date
    13-01-2007
    Location
    Cyprus
    Posts
    448
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by therapia View Post
    min asholiste alo kserete ti tous ekana simera?to fisane kai den krioni kseklidosane ton loader mou na grafi poles fores kai pigane na ton poulisoune kai den prolavane na poulisoune oute komati giati idi to iha anevasi sto kapaki kseklidoto kai tora tous kinigane kai zitane ta lefta tous piso hacker tis agias paraskevis mia zoi gia ta baza tha iste
    Toxo di, prepi na epathan paniko i anthropi avti
    Eisai poli kakos tous kovis to psomi tous
    kako xrono naxoun

  6. #15
    Senior Member
    Join Date
    28-04-2009
    Location
    zakinthos
    Posts
    4,202
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by Scientist1 View Post
    Toxo di, prepi na epathan paniko i anthropi avti
    Eisai poli kakos tous kovis to psomi tous
    kako xrono naxoun
    i amerikanoi lene o protos ine protos kai o defteros den ine tipota apotihane se oles tis prospathies tous na me stamatisoune kai na vgaloune lefta apo tin doulia mou itane poli provlepsimi se oles tous tis kinisis panta peftane sto doloma pou erihna kai panta me vriskane brosta tous

  7. #16
    Senior Member
    Join Date
    28-04-2009
    Location
    zakinthos
    Posts
    4,202
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by tzanampetis View Post
    δεν μου παίζουν κυπριακά πηγαίνω upload center δεν βρίσκω πουθενά τίποτα πού είναι γαμώ την πουτάνα αυτό το μπουρδέλο?
    http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=82648&page=5 post 41 fortoseto me besttt loader 2,1 kai ise ok

  8. #17
    Member
    Join Date
    23-11-2006
    Posts
    53
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Εγώ έχω ένα πω! ο τάσος έχει βοηθήσει πάρα πολύ πολλούς από εμάς!
    είτε αναβάζοντας και εγώ δεν ξέρω πόσα αρχεία για να βλέπουμε είτε δίνοντας συμβουλές όταν τον χρειαζόμασταν!
    εσυ φίλε μου now_or_never τι έχεις προσφέρεις σε όλους εμάς?
    έδωσες κανένα φιλετάκι να δούμε?
    Και σε τελική ανάλυση δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα σου αν ο τάσος λέει αλήθεια η όχι? αν φτιάχνει η όχι αρχεία μόνος του?
    Η ουσία μετράει μόνο και αυτή είναι ότι με τα αρχεία που ανεβάζει εδώ βλέπουμε!
    ορισμένοι είναι απίστευτοι!

  9. #18
    New Member
    Join Date
    12-08-2009
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by therapia View Post
    min asholiste alo kserete ti tous ekana simera?to fisane kai den krioni kseklidosane ton loader mou na grafi poles fores kai pigane na ton poulisoune kai den prolavane na poulisoune oute komati giati idi to iha anevasi sto kapaki kseklidoto kai tora tous kinigane kai zitane ta lefta tous piso hacker tis agias paraskevis mia zoi gia ta baza tha iste
    βρε κουτέ εγώ έχω κάτι προσωπικό μαζί σου γιατί κοροϊδεύεις τον κόσμο με τις βλακείες που γραφής, το εκμεταλλεύεσαι που δεν έχουν τόσες γνώσης και εσύ έχεις γνώσης δεν λέω όχι αλλα μην λες ψέματα πως αρχεία κανεις εσύ γιατί στην ζωή σου δεν έφτιαξες αρχείο εκτος τα έτοιμα τα μπασταρδεμένα.δεν είμαι κανένας έμπορος ούτε και άλλη 10 είμαι ένας ούτε με ενδιαφέρει ο loader σου αν είναι κλειδωμένος η όχι.
    αν είσαι μάγκας να παραδέχεσαι αυτό που μπορείς να κανεις δηλαδή να ανοίγεις πεθαμένα αρχεία και να κανεις μπασταρδεμένα αρχεία όχι να γραφεις παραμυθια σήμερα έτσι αύριο αλλιώς.

    στο ξαναλέω γνήσιο αρχείο ποτε δεν έχεις κάνει.μπορεί να καταφέρνεις να κανεις να σε πιστεύουν αλλα βαθιά μέσα σου ξέρεις την αλήθεια πολύ καλά.

    όπως το είπες χίλιες φορες να έχεις 50 άτομα που σε εμπιστεύονται και σε ευχαριστούν αν σου στείλει ένας ένα non public τα έχεις όλα.ακριβώς αυτό είναι για οποιοδήποτε λόγο ο καθένας σου έδωσε ένα non.δεν έχεις κάνει ποτε αρχείο.

  10. #19
    Senior Member
    Join Date
    28-04-2009
    Location
    zakinthos
    Posts
    4,202
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by now_or_never View Post
    βρε κουτέ εγώ έχω κάτι προσωπικό μαζί σου γιατί κοροϊδεύεις τον κόσμο με τις βλακείες που γραφής, το εκμεταλλεύεσαι που δεν έχουν τόσες γνώσης και εσύ έχεις γνώσης δεν λέω όχι αλλα μην λες ψέματα πως αρχεία κανεις εσύ γιατί στην ζωή σου δεν έφτιαξες αρχείο εκτος τα έτοιμα τα μπασταρδεμένα.δεν είμαι κανένας έμπορος ούτε και άλλη 10 είμαι ένας ούτε με ενδιαφέρει ο loader σου αν είναι κλειδωμένος η όχι.
    αν είσαι μάγκας να παραδέχεσαι αυτό που μπορείς να κανεις δηλαδή να ανοίγεις πεθαμένα αρχεία και να κανεις μπασταρδεμένα αρχεία όχι να γραφεις παραμυθια σήμερα έτσι αύριο αλλιώς.

    στο ξαναλέω γνήσιο αρχείο ποτε δεν έχεις κάνει.μπορεί να καταφέρνεις να κανεις να σε πιστεύουν αλλα βαθιά μέσα σου ξέρεις την αλήθεια πολύ καλά.

    όπως το είπες χίλιες φορες να έχεις 50 άτομα που σε εμπιστεύονται και σε ευχαριστούν αν σου στείλει ένας ένα non public τα έχεις όλα.ακριβώς αυτό είναι για οποιοδήποτε λόγο ο καθένας σου έδωσε ένα non.δεν έχεις κάνει ποτε αρχείο.
    kala kanoniste na dosete ta lefta ston anthropo pou tou poulisate ton loader mou giati sas vlepo na ehete ashima kseberdemata

  11. #20
    Senior Member kapazita's Avatar
    Join Date
    11-07-2009
    Posts
    136
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: να το διαβάσετε όλοι

    Quote Originally Posted by now_or_never View Post
    βρε κουτέ εγώ έχω κάτι προσωπικό μαζί σου γιατί κοροϊδεύεις τον κόσμο με τις βλακείες που γραφής, το εκμεταλλεύεσαι που δεν έχουν τόσες γνώσης και εσύ έχεις γνώσης δεν λέω όχι αλλα μην λες ψέματα πως αρχεία κανεις εσύ γιατί στην ζωή σου δεν έφτιαξες αρχείο εκτος τα έτοιμα τα μπασταρδεμένα.δεν είμαι κανένας έμπορος ούτε και άλλη 10 είμαι ένας ούτε με ενδιαφέρει ο loader σου αν είναι κλειδωμένος η όχι.
    αν είσαι μάγκας να παραδέχεσαι αυτό που μπορείς να κανεις δηλαδή να ανοίγεις πεθαμένα αρχεία και να κανεις μπασταρδεμένα αρχεία όχι να γραφεις παραμυθια σήμερα έτσι αύριο αλλιώς.

    στο ξαναλέω γνήσιο αρχείο ποτε δεν έχεις κάνει.μπορεί να καταφέρνεις να κανεις να σε πιστεύουν αλλα βαθιά μέσα σου ξέρεις την αλήθεια πολύ καλά.

    όπως το είπες χίλιες φορες να έχεις 50 άτομα που σε εμπιστεύονται και σε ευχαριστούν αν σου στείλει ένας ένα non public τα έχεις όλα.ακριβώς αυτό είναι για οποιοδήποτε λόγο ο καθένας σου έδωσε ένα non.δεν έχεις κάνει ποτε αρχείο.
    Oraia ola auta, alla esy kanena filetaki tha mas thosis?
    Perimenoume

Page 2 of 9 FirstFirst 12347 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •