edw einai slida 6 http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=89311
i amerikanoi lene o protos ine protos kai o defteros den ine tipota apotihane se oles tis prospathies tous na me stamatisoune kai na vgaloune lefta apo tin doulia mou itane poli provlepsimi se oles tous tis kinisis panta peftane sto doloma pou erihna kai panta me vriskane brosta tous
http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=82648&page=5 post 41 fortoseto me besttt loader 2,1 kai ise ok
Εγώ έχω ένα πω! ο τάσος έχει βοηθήσει πάρα πολύ πολλούς από εμάς!
είτε αναβάζοντας και εγώ δεν ξέρω πόσα αρχεία για να βλέπουμε είτε δίνοντας συμβουλές όταν τον χρειαζόμασταν!
εσυ φίλε μου now_or_never τι έχεις προσφέρεις σε όλους εμάς?
έδωσες κανένα φιλετάκι να δούμε?
Και σε τελική ανάλυση δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα σου αν ο τάσος λέει αλήθεια η όχι? αν φτιάχνει η όχι αρχεία μόνος του?
Η ουσία μετράει μόνο και αυτή είναι ότι με τα αρχεία που ανεβάζει εδώ βλέπουμε!
ορισμένοι είναι απίστευτοι!
βρε κουτέ εγώ έχω κάτι προσωπικό μαζί σου γιατί κοροϊδεύεις τον κόσμο με τις βλακείες που γραφής, το εκμεταλλεύεσαι που δεν έχουν τόσες γνώσης και εσύ έχεις γνώσης δεν λέω όχι αλλα μην λες ψέματα πως αρχεία κανεις εσύ γιατί στην ζωή σου δεν έφτιαξες αρχείο εκτος τα έτοιμα τα μπασταρδεμένα.δεν είμαι κανένας έμπορος ούτε και άλλη 10 είμαι ένας ούτε με ενδιαφέρει ο loader σου αν είναι κλειδωμένος η όχι.
αν είσαι μάγκας να παραδέχεσαι αυτό που μπορείς να κανεις δηλαδή να ανοίγεις πεθαμένα αρχεία και να κανεις μπασταρδεμένα αρχεία όχι να γραφεις παραμυθια σήμερα έτσι αύριο αλλιώς.
στο ξαναλέω γνήσιο αρχείο ποτε δεν έχεις κάνει.μπορεί να καταφέρνεις να κανεις να σε πιστεύουν αλλα βαθιά μέσα σου ξέρεις την αλήθεια πολύ καλά.
όπως το είπες χίλιες φορες να έχεις 50 άτομα που σε εμπιστεύονται και σε ευχαριστούν αν σου στείλει ένας ένα non public τα έχεις όλα.ακριβώς αυτό είναι για οποιοδήποτε λόγο ο καθένας σου έδωσε ένα non.δεν έχεις κάνει ποτε αρχείο.