paides exo xasei episodia logo prosopikon provlimaton alla o bestt me ta fileta tou exei valthei na pethanei tous emporous
poios tha plirosei 10-20-30 euro gia fileto pou pethenei se 20 meres???![]()
eimaste pali shmera mia euxaristi parea ....![]()
paidia exthes to vradi arga eipa tin prosopiki empireia mou ston therapia! ta koproskila ta exoun kanei epano tous!!!!
http://www.satsupreme.com/showthread...79349&page=194