
Originally Posted by
snapy13
Καλησπερα στο φορουμ.
Μολις πριν λιγο "ανακαλυψα" το συγκεκριμενο thread , το οποιο με ενδιαφερει μιας και ειμαι κατοχος του συγκεκριμενου programmer ( και μιας γατουλας) .
Το προβλημα μου ειναι οτι εκανα την μ@λ@κι@ και το δανεισα σε καποιον φιλο, ο οποιος λειπει και γυρναει σε μια εβδομαδα απο τωρα .
Εχω να χρησιμοποιησω τον προγκραμερ ουτε εγω θυμαμαι ποσα χρονια , απο τοτε που εγραφα fun cards ( σωστα τις λεω ??? ) .
Διαβασα τις οδηγιες του φιλου LAKY-S και νομιζω οτι καταλαβα τι γινεται.
Να ρωτησω ομως κατι.
Η "γατουλα" θα πρεπει να σβηστει πρωτα και μετα να γραφτει με τον τροπο που διαβασα ?? Η την γραφεις κατευθειαν οπως ειναι ??
Φοβαμαι μην κανω καμια πατατα και την χαλασω και θα ηθελα να ειμαι σιγουρος πριν δοκιμασω να την γραψω.
Θα την γραψω με το BestttFinalLoaderWithInternalGam που βρηκα εδω πριν μερικες μερες.
Αν μπορει καποιος να μου πει 3-4 πραγματακια , ακριβως την διαδικασια δηλαδη θα του ημουν υποχρεος.
Ευχαριστω