Kritike kseris oti den yponoo tipota gia sena..alla an evlepes ta arxeia pou mou eipan se pm...htan gia gelia...alla entaxi den yparxi kanena provlima oute kakies..etsi sizitish na ginete..
oi prive ksifomaxies tha sas parakalousa oxi edo mesa
yparxoun ke ta pm
wlepis to HSN i sto receiver i me to emk ,ke meta prepi na kanis logen me to dream ,an den mporis na kanis logen les se kapion allo pou mpori na to kani gia sena,na di an sto sigekrimeno hsn aniksi
an kaneis logen me to dream fainete an tha anoiksoi to file?