kalispera.
exo ton p@n@s@t 990
thelo na rotiso an paizei i gata kai se posi ora blepoyme fos.
eyxaristo.
kalispera.
exo ton p@n@s@t 990
thelo na rotiso an paizei i gata kai se posi ora blepoyme fos.
eyxaristo.
paidia exei ipopsin tou kapoios dekti COMBO epigeio psifiako - doryforiko kai na ipostirizei sta psifiaka MPEG4
μπορει καποιος να προτεινει καποια sat card για το pc που να παιζει τις γατες?
ευχαριστω
καλημερα στον νοκια 9600s ποιο καμ παιζει?
Freecam αν εχεις και Irdeto cam.
δηλαδη μαγος ενα irdeto cam του εμποριου και ειμαι οκ.....
Ακριβως ετσι