savva esi san pio palios edo pes liga pragmata gia tin selida edo panta itan etsi xima kai ipirxan tsakomoi kai fasaries
savva esi san pio palios edo pes liga pragmata gia tin selida edo panta itan etsi xima kai ipirxan tsakomoi kai fasaries
nickman,
νομιζα οτι πηγες για υπνο, πανω στο καλο το εκοψες και συ, με εκεινο το πουρό, τη 48αρα, εδω και 1 μηνα εχω στοιχειωση, δε λεει να μου κατσει...
Εχω το noscript, απορω πως το αντεχεις το adblock!
kalo vradi se olous paidia!
Mia amstel pagomenh sto filaraki to savva kai se olous tous thamones tou kafeneiou
Καλός τον, εις υγείαν...
To kafeneio panta exei kai kalo kafenetzh giayto exei kinhsh paidia![]()