kali vdomada kai apo mena....
kalispera sta paidia:)
ehete poloys heretismoys apo to lamogio prohtes liosame stis mpires!!!!!!
Αστε το τσιπουρο για αλλο βραδυ!
Και σημερα ειμαι παλι σκοπια (γερμανικο νουμερο).
Βαραω καφεδες, στη καφετερια με το laptop!!! 500 ατομα εδω, μονο εγω εχω ανοιχτο τον φορητο!!!
Περιμενω ποτε θα εκπεμψει ο ther, τα emm του.....![]()
Kalimeraaaa... Kalo mina se olous.
Oi tyropites irthan?
Piase mia kai ena milko na ksipniso....
Kalimera kai kalo mina se olous.
Frappe me gala parakalo.
kalimera se olous!
kalo mina.![]()