δοκίμασε δεν χάνεις τπτ.αλλά κεντράρισε στον 21.6
mwre etsi mou proteinane, sun oti o hotbird einai kabanatos doryforos alla skeftika na valw ena twin lnb stoy geitona to piato ( einai 4 sti seira ston hotbird!!) paratagmena kiolas, apla apo twin lnb pou thelei, na evaza kai ta 2 kalwdia se mono lnb i tha to kapsw???? (exw dei to ena piato pou to exei etsi k einai k tis avon) kserei kaneis epi tou thematos?
και τα 2 καλώδια σε ένα lnb?τι εννοείς?
γιατι να αγοραζεις παραπανω πράγματα? απο τον hotbird τι σε ενδιαφέρει?λογικά ότι και να είναι θα το κατεβάζεις άρα κοίτα να πιάσεις καλά τον άραβα και μετά παράκεντρα θα έχεις τον hot...
se aplo lnb eida 2 kalwdia 75wm kaireas me full monotiki k einai k tis niva piato 60ari, to skeftika na parw apo alo allo piato pou einai ston hot kai dipla sto diko m! emena me to 80ari an piasw kabana ton eutelsat w6 k kleidwsw to piato ton hotbird k tis suxnotites tou tha tis katevazw kala? i tha kolaei?
apo mono lnb na fevgun 2 kalodia?????ti vlakia ine afti???
o 21,6e den theorite k os o pio efkolos doriforos.an omos exis kalo sima se afton tote parakentra o hotbird tha pezi oreotata