Τελικά δεν έχει τελειώσει το θέμα γιατί από τις 5/8 που μου έστειλε email λέγοντας τί θέλω να γίνει το είδα στις 20/8 και του απάντησα πως θέλω να μου στείλει τα λεφτά μου.Από τις 20/8 μέχρι σήμερα του έστειλα 4 email και έχω πάρει περίπου 10 τηλέφωνα στην εταιρία του αλλά ποτέ δεν ήταν εκεί ότι ώρα και να πάρω.Υπάλληλος του με ενημέρωσε πως του έχει πει για τα email που του έχω στείλει αλλά συνεχίζει να αδιαφορεί και να μην εχει απαντήσει μέχρι και τώρα σε κανένα email μου.
Όπως βλέπεται ήμουν πολυ υπομονετικός με το εν λόγο μαγαζί και μέχρι τώρα δεν είχα κάνει καμμία αναφορά αλλά βλέπω πως οι αξιολογήσεις δεν λένε τίποτα για την αξιοπιστία του.
Θα ενημερώσω και τον κατάλληλο άνθρωπο για τα δέοντα γιατί ΔΕΝ....... (ψιτ Γιώργο δεν το γλυτώνω μου φαίνεται).
tipota me to sataid loader.
dixnei na fortwnei arketh wra alla sto telos me emk no art.dokimazw to art repair se 2 meres tha sas pw.