Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 273 of 1208 FirstFirst ... 23173223248263268271272273274275278283298323373523773 ... LastLast
Results 2,721 to 2,730 of 12074

Thread: Το Καφενειο του Αμπελιωτη 01

  1. #2721
    New Member
    Join Date
    18-08-2009
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    kalispera se olous ampelioti kairnaw kafe

  2. Advertise Here
  3. #2722
    Senior Member
    Join Date
    26-04-2009
    Location
    cyprus
    Posts
    450
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    giasas pedia ti kanetai ida simmera oti kernate krasaki kai etsi skeftika oti mia souvla na sas keraso einai oti prepi kali oreksi
    Attached Images Attached Images

  4. #2723
    Senior Member
    Join Date
    26-04-2009
    Location
    cyprus
    Posts
    450
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    ta anekdota tis imeras

    Βρέθηκαν μια μέρα στη κόλαση ένας Έλληνας , ένας Αμερικάνος κι ένας Ινδός. Τους συναντάει ο διάβολος και τους λέει:
    - Σε όσους έρχονται εδώ δίνω μία ευκαιρία να μεταφερθούν στον παράδεισο.
    Και βγάζει ένα τεράστιο μαστίγιο λέγοντας:
    - Όποιος θα αντέξει τρία χτυπήματα χωρίς να φωνάξει, θα πάει στον παράδεισο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για ασπίδα ό,τι θέλετε.

    Πρώτος πηγαίνει ο Αμερικανός.
    - Τί θα έχεις για ασπίδα;, ρωτάει ο διάβολος.

    Ο Αμερικάνος σηκώνει μια τεράστια πέτρα και λέει:
    - Θα χρησιμοποιήσω αυτή την πέτρα! Είμαι έτοιμος!
    Σηκώνει ο διάβολος το μαστίγιο, χτυπάει μια και φεύγει η πέτρα. Χτυπάει δεύτερη και ουρλιάζει σαν τρελός ο Αμερικάνος, οπότε χάνει την ευκαιρία να πάει στον παράδεισο.

    Στη συνέχεια ήταν σειρά του Ινδού.
    - Τί θα έχεις για ασπίδα;, τον ρωτάει ο διάβολος.
    - Τίποτα, λέει ο Ινδός. Έκανα πενήντα χρόνια γιόγκα και δε νιώθω καθόλου πόνο!

    Στο πρώτο χτύπημα ο Ινδός ήταν ατάραχος. Στο δεύτερο έκανε κάποιους μορφασμούς και στο τρίτο χτύπημα λίγο περισσότερους. Αλλά δεν έβγαλε κουβέντα από το στόμα του!

    - Να πάρει, λέει ο διάβολος, πρώτη φορά αντέχει κάποιος τρία χτυπήματα. Λοιπόν, είσαι ελεύθερος
    να πας στον παράδεισο. Το αξίζεις.
    - Όχι, λέει ο Ινδός. Θέλω να μείνω και να δω. Σε όλα τα ανέκδοτα ο Έλληνας τη βγάζει καθαρή. Θέλω να δω τώρα πώς θα ξεμπερδέψει!
    - Εντάξει, μείνε να βλέπεις, του λέει ο διάβολος.

    Έρχεται λοιπόν η σειρά του Έλληνα και τον ρωτάει:
    - Εσύ τί θα χρησιμοποιήσεις για ασπίδα;
    Και απαντάει ο Έλληνας:
    - Τον Ινδό!

  5. #2724
    Senior Member
    Join Date
    26-04-2009
    Location
    cyprus
    Posts
    450
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    fate pihte to trapezi simmera einai kerasmeno
    Attached Images Attached Images

  6. #2725
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    Το Ανέκδοτο της Ημέρας

    Βρίσκεται ένας τύπος µε το αυτοκίνητό του οδηγώντας στην Εθνική οδό. Στην πορεία του ξαφνικά µένει από µηχανική ßλάßη. Σκέπτεται ότι δεν έχει οδική ßοήθεια και αποφασίζει να κάνει ωτοστόπ να πάει σε κοντινή πόλη για ανεύρεση συνεργείου κλπ. Σταµατάει ένα φορτηγό εξηγεί στον οδηγό την πορεία του και ο οδηγός προθυµοποιείται να τον πάει στην πόλη. Στην διαδροµή µετά από πολλές συζητήσεις ο οδηγός τον ρωτά τη ψηφίζει, αυτός µε καµάρι του απαντά Ν.Δ., φρενάρει απότοµα ο οδηγός το φορτηγό και του λέει: κατέßα γρήγορα από το αυτοκίνητό µου ρε µαλάκα!!! Απορηµένος ο κακοµοίρης τη να κάνει κατεßαίνει και ξανά πάλι ωτοστόπ. Σταµατάει ένα αυτοκίνητο εξηγεί στον οδηγό την πορεία του και ο οδηγός προθυµοποιείται να τον πάει στην πόλη. Στην διαδροµή µετά από πολλές συζητήσεις ο οδηγός τον ρωτά τη ψηφίζει, αυτός µε καµάρι του απαντά Ν.Δ., φρενάρει απότοµα ο οδηγός το αυτοκίνητο και του λέει: κατέßα γρήγορα από το αυτοκίνητό µου ρε ηλίθιε!!!
    Απορηµένος ο κακοµοίρης τη να κάνει κατεßαίνει και ξανά πάλι ωτοστόπ.
    Σταµατάει ένα αυτοκίνητο µε µια πολύ ωραία γυναίκα τις εξηγεί την πορεία του και αυτή προθυµοποιείται να τον πάει στην πόλη. Στην διαδροµή µετά από πολλές συζητήσεις η γυναίκα τον ρωτά τη ψηφίζει, αυτός σκέπτεται και της απαντά ΠΑΣΟΚ, µπράßο του απαντά αυτή χαρούµενη και εγώ ΠΑΣΟΚ ψηφίζω και συνεχίζουν την συζήτηση και την πορεία τους χαρούµενοι. Μετά από πολλές συζητήσεις και χαριεντίσµατα σταµατούν σε ένα ξενοδοχείο για τα περαιτέρω , µπαίνουν σε ένα δωµάτιο, φιλάκια, αγκαλιές κλπ. Σε κάποια στιγµή της ερωτικής πράξης λέει η γυναίκα στον τύπο: ξέρεις εµένα όταν κάνω έρωτα µου αρέσει να µε χτυπούν. Τι να κάνει ο τύπος µέσα σε όλα αρχίζει να την χτυπά, απέναντι από το κρεßάτι ήταν ένας καθρέφτης κοιτάζει ο τύπος στον καθρέφτη ßλέπει τα γενόµενα σηκώνει τα χέρια ψηλά και λέει: Ε ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΕΓΙΝΑ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΔΕΡΝΩ ΚΙΟΛΑΣ!!!

  7. #2726
    Member
    Join Date
    06-08-2009
    Location
    greece
    Posts
    50
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    Ενα πιτα σουβλακι απ'ολα!Μια ρετσινα και μια κοκα!

  8. #2727
    Senior Member
    Join Date
    28-04-2009
    Location
    zakinthos
    Posts
    4,202
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    i tono rio mare horis ladi kai ligo rizi parakalo

  9. #2728
    VIP Member AMPELIOTIS's Avatar
    Join Date
    19-02-2009
    Location
    Hagen-Los Ampeles
    Posts
    2,165
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    Quote Originally Posted by therapia View Post
    i tono rio mare horis ladi kai ligo rizi parakalo
    Taso kalispera.

    Mia xara se vlepo teleftea fresko kai drosero ithela na iksera pote kimase pote doulevis pote pas volta kai pote kimase gia to alo den rotao ine prosopiko.

    Ego pantos kolisa apo sena kai kathe vradi pino gala aspro xoris zaxari 1-2 potiria tora stin arxi mexri na to sinithiso afou mou ine anosto.

    Av exis xrono ela stin grami 7 perimeno.

  10. #2729
    Senior Member earthforall's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Location
    earth
    Posts
    277
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    kalimera sas!
    kafedes gia olous
    Attached Images Attached Images

  11. #2730
    Member
    Join Date
    18-08-2009
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: To kafeneio tou Ampelioti.

    kalimera kai se sas.apo tin iloilousti makedonia

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •