+1 psifos gia kiwi,parigila tin proigoumeni pempti tris gates ke parelava proxtes!!Very fast!Prepi na ine austriakos,giati ida oti apo ki stelni...
a!edit: oi kartes den ir8an fortomenes ,alla duleuun me to 5/10 arxio ....
gia ti gates milame ???
titanes 3???
austriakos einai.Sta agglika sinenoi8ikame.Loipon mou esteile kwdiko apostolis kai ola kala pros to paron.To vrika to paketo stin dhl.Simera feugei apo austria![]()
ti tha ginei dystixos exei arxisei i allagi gatwn stin sindromitiki!!!
molis er8ei i wra tous 8a asxoli8w me titanes.oso oi gatoules niaourizoun autes 8a empisteuomai.twra gia argotera vlepontas kai kanontas...![]()
Όσο νιαουρίζουν οι γάτες και τα σκυλιά είναι δεμένα δεν φοβόμαστε!!!
Kalispera paidia!!
Gia agora gatas ti systhnete?? kai apo pou?
Isxyei to smartcard-store.com? Kai an nai poia gata?
Ki an allaksei kai h N*va gates ti kanoume?
eyxaristw ek twn proterwn