dokimase me sataid loader ola tsekarismena kai valtou to 05/10/2009 se gam morfi i kapio alo apo ta files opos to 24/09/2008-5
popo den to pisteuo,exei perasei sigoura mia ora kai akoma grafei o sataid loader to 24/09/2008-5
kai etsi opos to ipologizo exei ena misaoro akoma sto nero,ti na po oxi allo karvouno
popo den to pisteuo,exei perasei sigoura mia ora kai akoma grafei o sataid loader to 24/09/2008-5
kai etsi opos to ipologizo exei ena misaoro akoma sto nero,ti na po oxi allo karvouno
an paliden gini kati sto kapaki to idio fileto grafto me gammaloader sta 3.5 diladi min tsekaris ta 6 mhz kai den eho kati alo na skefto