Enotita thematon!
kalispera therapia kai loipa meli tou site.8a po to kalssiko stin arxi sigxaritiria gia oti exete kanei .meta apo poli periigisi se auto to site alla kai se olo to diaidiktio i douleia sas einai foberi.
exo mia gata i opoia paizei apo perisi ton oktobrio sinexeia(ennoo oti den tin fortosa apo tote pou tin agorasa pote).eblepa se diaforous dektes me reader i me irdeto cam.episis eblepa kai se spliter gia tesseris tv.
LOIPON TO PROBLIMA:extes agorasa enan dreambox 500s ena phoenix smartmouse reader gia na kano ola ta gnosta me enan dreambox.den mporesa meta apo polles dokimes ebgala tin gata apo to reader kai simera to proi ksekinisa pali tin douleia
BAZONTAS KAPOIA STIGMI TIN KARTA <<META PALI APO POLLES DOKIMES >>
STO CAS INTERFACE 2 GIA NA DO TI GINETE MOU LEEI ''NO ATR'' CHECK THE CARD
KOITAKSA OLES TIS SELIDES EDO MESA DOKIMASA APO OLA TA FAGITA ALLA TPT
FILE THERAPIA PERIMENO TIN BOITHIA SOU.
SORRY GIA TA KEFALAIA ALLA KAPOS ETSI AISTHANOMAI META APO TREIS MERES DOULEIAS GIA ALO PRAGMA KAI STO TELOS NA BGAZO KAI ZIMIA
na enimeroso pos eimai texnikos ilektronikos (keraies-doriforika-kinita-h/y-ktl)
sto leo se periptosi pou xreiazetai nba mou doseis mia eksidikeymeni lisi
EYXARISTO PERISSOTERO GIA TIN IPOMONI NA DIABASEIS AYTO
to thema eprepe mallon na to rikseis ekei pou leei dreambox , pou na sou po tin alitheia an to diabaseis isos breis ti lisi sou .
gia na paiksei to dm thelei px cccam2.1.1 , card reader . an einai o dm 500+ den pairnei external reader .
tis grammes tou cccam tis exeis , pithanologo , taseis kai syndeseis exeis tsekarei .
mia leptomeria to disable com port to exeis tsekarismeno sto dm ????
oson afora ti karta ,se allo dekti me irdeto cam bgazei card error h no card ? an oxi kai tin blepei san irdto i karta einai mia xara . sosto taisma thelei mono . an bgazei card error kane tis mia kali kideia kai telos .
se suxaristo file gia tin amesi apantisi alla den egrapsa gia na paro rithmiseis gia dreambox alla gia to teleutaio kommati tis apantisis sou.
tora oson afora to problima nai se dekti me irdeto card error i unknown smart card i card error.
kammia therapia apo ton megalo THERAPIA?i tin petao?krima giati mallo eixe poli dinato fai apo tin stigmi pou den ti gemisa pote apo perisi ton oktobri pou tin agorasa.