edax tora trexei o commader na vrei soft gia na ypostirizei tita...apodiksi eine afto? edo to 90% ton dreambox den pezi gata pou eine 3 xronia sto kourbeti
ti paei na pei afto oti o linuxas dream koloni na upostiriksi gamma kai o commados eine magas kai exei panakia thn titana ?? na poulisi kana
dekth 8eli re sy Taso ti allo ...opos paei to pramma pezi kai aftos
ola gia to gamimeno to xryma ginode,,,,EGO DEN KATALAVENO
ALLO PRAMA POS KSERETE OTI DEN 8A KLISEI ??? kai to exete demeno
kompo oti 8a doulevei????????????
