οχι αναλογα με τη δεσμη εκπομπης του καθε αναμεταδοτη. Σιγουρα παιζει ρολο η περιοχη και το μεγεθος του πιατου
οχι αναλογα με τη δεσμη εκπομπης του καθε αναμεταδοτη. Σιγουρα παιζει ρολο η περιοχη και το μεγεθος του πιατου
ti zori travas an ta fraga pane stin avon apo tin gama? den pan na pane kai ston silogo trelon kanoume emis tin doulia mas me 150 evroudakia efapaks?giati parapano kanis den edose 100 i gamma to poli kai kana 50nintariko to programer kai simera na ta paris pali kerdismenos ise an dis 3 mines tsaba pou 150 pou 180 gia 3 mines kai horis cyprus epanalamvano horis cyprus ksehnas oti vlepoume kai alla paketa me tin gamma? voulgariko olandiko pink plus art gia vale kai ta fraga apo ola afta ta paketa ohi apla vgainoume kerdismenoi tous kseskizoume kanonikaaaaaaaaaaaaaaaaa kai apo piso kai apo brostaaaaaaaaaaaaaaaaaa tsabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oleeeeeeeeeeeeeee![]()
ρε εγω τι ζορι να τραβαω!αν δεν τραβας εσυ που καθεσαι κ κανεις τοση δουλεια εγω που ειμαι ενας απλος χρηστης γιατι να σκασω...
![]()
παντως εδω που τα λεμε δε νομιζω οτι εχει την ιδια γοητεια αν ξερεις οτι παλι θα τα παρει... να μη λεμε κ οτι θελουμε. Τελος παντων ισως το κουρασαμε λιγο το θεμα. Keep up the good work... Ακομα κ ετσι ισως αξιζει τελικα..
καλα τσαμπε δε το λες αλλα τελος παντων...(συμφωνουμε σε γενικες γραμμες... μαλλον αυτο το τσαμπε μου χτυπαει καπως.. ας πουμε πιο φτηνα για να ειμαστε μεσα...)
Ευτυχως που βγαζεις κ συ καμια γατοτροφη παντως.. Γιατι τωρα που ερχονται οι τιτες αντε να δουμε τον πρωτο καιρο τι θα γινεται... Θα μας εχεις κανα φιλετακι η θα τρεχουμε απο δω κ απο κει κ θα τα σκαμε...